فرماندار شهرستان سامان از آغاز به کار طراحی و نصب المان شهدا در شهرستان سامان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری  خبرانلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ،سعيدصالحي در برگزاري دومين كارگروه ايثار و شهادت گفت: زنده نگه داشتن ياد شهيدان در جامعه با توجه به شجاعت و جوانمردي شهيدان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به نسل‌هاي آينده به عنوان يك فرهنگ در نظام جمهوري اسلامي، وظيفه ذاتي ما است.

وي امنيت و آرامش كنوني جامعه را مرهون رشادت‌ها و شجاعت شهيدان دانست و افزود: بايد در راستاي تكريم مقام شهدا و ادامه دادن راه و منش شهدا با نيت قربت الي الله قدم بر داريم و دين خود را نسبت به مقام شامخ شهيدان و خانواده شهدا ادا نماييم.

فرماندار شهرستان سامان اظهار كرد: طراحي و نصب المان شهدا در ميدان شهداي شهرستان سامان، با اعتبار ۵۰ ميليون تومان آغاز شده است كه تا قبل از شروع كنگره شهداي استان به بهره‌برداري مي‌رسد.

صالحي با اشاره به اينكه قبور مطهر شهدا نمادي از ايثار و شجاعت اند، افزود: با مشاركت‌هاي مردمي و نهادهاي دولتي در راستاي ارج نهادن به مقام معظم شهدا، مرمت و بهسازي گلزار شهداي روستاهايي با تعداد كمتر از ۵ شهيد آغاز شده است.

وي شهدا را متعلق به همه آحاد مردم دانست و افزود: گلزار شهدا زيارتگاه همه مردم است و قبور شهدا نماد ايثار، استقلال، صلابت و گذشت هستند.

گفتنی است  اين جلسه به رياست فرماندار و حضور امام جمعه، شهردار و ساير اعضا كارگروه در محل فرمانداري تشكيل شد و طرح عروج و پلاك شهيد به عنوان طرح پيشنهادي المان شهدا مورد تاييد اعضا قرار گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =