آتوسا پورکاشیان : عدم تمرکز کافی رقیب من در مسابقات بود

آتوسا پورکاشیان سطح بالای شطرنج بازان ایرانی و توجه خانواده ها به این رشته باعث رشد ایران در بین کشورها شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، آتوسا پورکاشیان استاد بزرگ زنان کشورمان در مسابقات بین المللی جام سرداران شهید آذربایجان به رتبه بیستمی دست پیدا کرد .

پورکاشیان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت : سطح مسابقات با برگزاری مناسب و خوب ارومیه بسیار بالا بود. حضور استادان بنام از ایران و کشورهای دیگر باعث شد رقابت جذاب و دیدنی بین شرکت کنندگان شاهد باشیم.

وی درباره نتایج نه چندان خوبش در این مسابقات عنوان کرد باخت در مقابل رقیبان با ریتینگ پائین و سطح بالای رقیبانم باعث نتیجه گیری ضعیف من شد.

استاد بزرگ شطرنج کشورمان در مورد سطح میزبانی ارومیه اظهار رضایت کرد و گفت خوشبختانه با رشد علمی ایرانی ها و تمرین مستمر آنها و توجه ویژه خانواده ها به این رشته شرایط خوبی برای کشورمان محیا شده است و اکنون ایران جزو قدرت های شطرنج جهان به شمار می رود.

پورکاشیان در مورد پشتیبانی مالی شطرنج بازان گفت پارسال که عضو تیم پتروشیمی بودم که خوشبختانه روند حرکتی شطرنج بسوی حرفه ای بودن در جریان است.

وی در مورد باب شدن اعتراضات افزایش مبالغ ورزشکاران در رشته هایی همچون فوتبال و والیبال گفت : رشته شطرنج جا برای افزایش قرارداد بازیکنان دارد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =