بازیکن اخراجی پرسپولیس، رازهای پشت پرده باشگاهش را افشا کرده است.

علي كربلايي- خبرگزاری خبرآنلاین، حميد علی عسگر، کاپیتان سوم  پرسپولیس در فصل گذشته، بعد از 8 فصل حضور در این تیم، توسط طاهری از باشگاه اخراج شد. 

او روز گذشته در نشست خبری راه آهن، که فراتر از یک نشست خبری ساده بود شرکت کرد. او در  بخشی از مراسم رو در روی دوربین ورزش و مردم قرار گرفت و گفت: «من در لیست آقای برانکو بودم، او بازی مرا قبول داشت اما آقای طاهری من را نمی‌خواستند. من روز قبل از این که به باشگاه بروم مصاحبه ای کردم و از مطالباتم گفتم. فردا که به باشگاه رفتم، با برخورد سرد طاهری مواجه شدم. به او گفتم طلب‌هایمان چه شد؟‌ او گفت شما طلبی ندارید! گفتم شوخی می‌کنید؟ گفت من مگر با این سن و سال با تو شوخی دارم؟»

علی عسگر ادامه داد: «من برای این آقا متاسفم. بحث تنها من نیست. پدیده لیگ سیزدهم کجاست؟ همامی چه وضعیتی دارد؟ رضایت نامه بازیکن ها رو نمی دادند و کارشان بي انصافي بود.»

این بازیکن  سابق پرسپولیس گفت: «تعدادي از بازیکنان فصل گذشته در تهیه خانه مشکل داشتند. گروهي دیگر بحثشان فراتر از این بود و حتی شام نداشتند تا بخورند. این خنده دار است که بازیکن پرسپولیس در تهیه شام مشکل داشته باشد.»

او در ادامه گفت: «من برای پرسپولیس آینده ام را گذاشته‌م. من در پست های غیر تخصصی بازی کردم. اگر این کار را نمی کردم برای خودم بهتر بود و  برای پرسپولیس بد می شد. چون بازیکنی در آن پست نداشتیم. من دفاع نیستم و گاها اشتباهاتی هم انجام دادم. اما لایق آن انتقادات نبودم. من همه چیز را برای پرسپولیس گذاشتم، فقط به خاطر عشق من به پرسپولیس بود. ٤٣٢٥٨

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =