۰ نفر
۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: شهر ارومیه قطب اصلی والیبال ایران است و همواره تقویت تیم های ملی کشورمان ارتباط مستقیمی با بازیکنان این شهر داشته است.

به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي عبدالله چمن گلی روز چهارشنبه در جلسه تخصصی هیات والیبال آذربایجان غربی افزود: قدمت طولانی والیبال و حضور بازیکنان صاحب نام ارومیه در تیم های ملی موجب شده این رشته به عنوان فرهنگی ریشه دار در گوشت و پوست و استخوان مردمان این شهر رخنه کند.
وی گفت: خدمت به ورزش و مردم نعمتی است که در اختیار مسئولان و فعالان ورزشی قرار گرفته است و باید با تمام وجود در راستای رشد و توسعه کیفی و کمی آن تلاش کنیم.
چمن گلی ادامه داد: بررسی نقاط ضعف و قوت هیات های ورزشی استان و به چالش کشیدن آنها بستری مناسب برای پیشرفت روزافزون ورزش استان فراهم می کند.
وی اظهار کرد: دست اندرکاران هیات والیبال استان تلاش بسیار خوبی پیش رو دارند و زحمات بسیار زیادی در تقویت زیر ساخت های هیات انجام داده اند.
چمن گلی تجلیل ویژه از یدالله کارگر پیشه پیشکسوت و نماد والیبال ارومیه و ایران را خدمتي بزرگ به نوجوانان و جوانان و علاقمندان پرشور اين رشته دانست و گفت: استاد كارگرپيشه به معناي واقعي يك پروفسور است كه بايد قدر او را دانست.

رییس هیات والیبال آذربایجان غربی در این جلسه گفت: ارائه خدمات آموزشی برای این تعداد والیبال آموز نیازمند داشتن مکان مناسب است که خانه والیبال به تنهایی جوابگوی این امر نیست.
کریم فروزان اظهار کرد: امیدوارم مراحل قانونی واگذاری سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه به هیات والیبال به زودی انجام شود تا بتوانیم با فراغ بال بیشتری به انجام امورات خود بپردازیم.
وی صرف شش میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های دفتر اداری هیات، کمیته ها و زمین والیبال ساحلی غدیر ارومیه را از اهم برنامه های سالجاری عنوان کرد.
فروزان قهرمانی تیم والیبال نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور را تبریک گفت و افزود: تمرینات تیم های جوانان و امید نیز هم اکنون به صورت مستمر و هدفمند در حال برگزاری است.
هفت هزار و 981 ورزشکار بیمه شده تحت پوشش هیات والیبال استان فعالیت می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =