فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث سرقت های خرد آمارها نشان می دهند که حدود ۵۰ درصد سارقان خرد ، معتادان ولگرد هستند که خیلی مواقع دله دزدی می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: امیدواریم این همدلی و هم زبانی که شعار سال است بیش از پیش در این استان محقق شود.

وی افزود: یکی از آسیب ها و تهدیدات موجود در این استان قاچاق سوخت،کالا و مواد مخدر است که با تلاش  مسئولان، جرائم و ناهماهنگی ها کاهش یافته و امروز هرمزگان یکی از استان های امن و خوب کشور است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: در چهار ماهه اخیر جرائم در استان به طور چشمگیری کاهش یافته و در ارائه خدمات و کشفیات افزایش خوبی داشتیم که البته برخی کارها باید با اراده و جدیت بیشتری انجام شود.

سردار اشتری اضافه کرد: در بحث سرقت های خرد آمارها نشان می دهند که حدود ۵۰ درصد سارقان خرد ، معتادان ولگرد هستند که خیلی مواقع دله دزدی می کنند و اگر بخواهیم این افراد را جمع آوری کنیم باید کمپ و اردوگاه مشخصی برای آنان در نظر گرفته شود که این یاری و همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای مسئول را می طلبد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: در زمینه قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت اقدامات خوبی صورت گرفته است که البته ما باید بیشتر به ریشه ها و سرچشمه ها بپردازیم و مسئولان کشور و استان باید مشکل اشتغال جوانان را در استان حل کنند.

سردار اشتری تاکید کرد: امروز ایران یک کشور امن، آرام و مثال زدنی است که این مهم به برکت خون شهدا ، رهبری خوب و حکیمانه مقام معظم رهبری، همکاری خوب مردم در برقراری نظم و امنیت و رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی بدست آمده است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه عدالت و اقتدار، سرلوحه کار پلیس در انجام ماموریت ها است،بیان داشت: مقتدرانه با کسانی که خلاف قانون و شرع مقدس کار می کنند برخورد خواهد شد و از طرف دیگر با رأفت، عدالت و مهربانی با مردم رفتار می شود.

گفتنی است در این مراسم سردار ملکی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان هرمزگان منصوب و از تلاش های سردار محمدی یگانه فرمانده سابق استان قدردانی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =