استاندار هرمزگان با تاکید بر اتخاذ راهکارهای علمی و علمی در مبارزه با قاچاق در بخش های مختلف، گفت: باید سرچشمه های قاچاق و فساد را کشف و نابود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، جاسم جادری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان، اظهار داشت: مردم هرمزگان همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی بوده اند و همدلی و همزبانی خوبی در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: زمانی در انجام امور به موفقیت دست خواهیم یافت که مردم پشتیبان ما باشند و از همین رو نباید با مردم رو در رو شویم، بلکه باید با تلاش و کوشش بسیار اعتماد مردم را نسبت به نظام تقویت کنیم.

استاندار هرمزگان ضمن ابراز رضایت از امنیت موجود در هرمزگان، ادامه داد: هرمزگان استانی با شرایط و ویژگی های خاص امنیتی و همچنین درگیر با آسیب ها و تهدیدهای مختلفی همچون قاچاق سوخت، کالا، مواد مخدر و دیگر مسایل است که هرکدام از آنها دلایل خاص خود را دارد.

جادری با تاکید بر اتخاذ راهکارهای علمی و علمی در مبارزه با قاچاق در بخش های مختلف، گفت: باید سرچشمه های قاچاق و فساد را کشف و نابود کرد.

وی همچنین از سرکوب کردن توطئه ها و دسیسه های شوم دشمنان در هرمزگان خبر داد و بیان داشت: این ها اقداماتی بودند که می توانست امنیت کشور را تحت تاثیر قرار دهد که در آینده ای نزدیک اخبار آن از سوی مراجع مربوطه به طور کامل اعلام خواهد شد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر واگذاری امور به مردم و اعتماد به آنها اظهار داشت: از فرماندهی انتظامی خواستاریم که در بحث مبارزه با جرایم مختلف به سراغ باندها و سرچشمه های اصلی برود و از رویارویی با مردم خودداری کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =