دایی: از نظر بدنی مشکل داریم ولی بهانه جویی نمی کنیم/تیمی بسته ام که جزو بهترین هاست

علی دایی گفت که تیمش به دلیل دیر بسته شدن، هنوز مشکل بدنی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی صبای قم در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اهواز گفت: «تیم ما خیلی دیر جمع شد و دو سه بازیکن صبا فقط در 5 جلسه تمرینی حضور داشتند. بقیه هم کلا دو هفته است که تمرین می کنند. ما سعی کردیم بهترین ها را جذب کنیم. فکر می کنم در یارگیری بهترین عملکرد را داشتیم و چند بازیکن ملی پوش را آوردیم. قراردادهای صبا با قراردادهای سایر تیم ها قابل مقایسه نیست. بازیکنان قدیمی هم لطف کردند و مبلغ قراردادشان را کم کردند و ماندند.»
دایی ادامه داد: «ما فردا از نظر بدنی مشکل خواهیم داشت. ما در تمام مسابقات برای برد به میدان می رویم. ولی بهانه جویی نمی کنیم. بازی با استقلال اهواز مهم است. ما شناختی از استقلال اهواز نداریم. روز اولی که به صبا آمدم از فکر و خیال سردرد گرفتم چون خیلی از بازیکنان رفته اند. ولی وقتی توانستیم بازیکنان را جذب کنیم نظرم عوض شد. ما تیمی بسته ایم که جزو بهترین هاست.»
دایی درباره بالا بودن میانگین سنی صبا گفت: «دنبال جوان یا غیر جوان بودن تیم نباشیم. این ها حاشیه است.باید به این فکر کنیم که اگر مالک جدید نمی آمد الان تیمی به اسم صبا نداشتیم و این تیم به جای دیگری هبه می شد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =