سرمربی استقلال امیدوار است تیمش دست پر از مشهد برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان گفت: «سعادتی بود که اولین بازی ما در مشهد است. ما مقابل یک تیم ناشناخته بازی داریم. استقلال مقابل هیچ تیمی بازی ساده ای ندارد. ما می خواهیم سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم بتوانیم دست پر از مشهد برگردیم.»
مظلومی ادامه داد: «خسرو حیدری و فخرالدینی مصدوم هستند. آن ها می توانستند بازی کنند ولی ریسک نکردم. ترجیح دادم استراحت کنند. دو بازیکن خارجی ما هم غایب هستند. ریوالدو ناآماده است و وضعیت بازیکن دیگرمان هم مشخص نیست.من تعجب می کنم که مگویان محروم شده. محرومیت حنیف هم بخشیده نشده. حنیف را به مشهد آوردیم تا کنارمان باشد. اگر بازیکن برزیلی مان هم مشکل اداری نداشت او را می آوردیم. البته منتظر هستیم که تا فردا حکمی درباره حنیف صادر شود.»
مظلومی درباره سیاه جامگان گفت: «امیدوارم سیاه جامگان و پدیده به سرنوشت ابومسلم دچار نشوند.» سرمربی استقلال درباره وضعیت تیمش گفت: «ما به چند هفته فرصت نیاز داریم ولی بازیکنان هم با انگیزه هستند و تلاش می کنند. من به سیستم چرخشی در دروازه اعتقاد ندارم. اینکه می گویند مهدی رحمتی را مامور کنترل کرار کردم درست نیست.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =