لیگ برتر امسال پر است از بازیکنان جوان و با انگیزه.بازیکنانی که شاید روزی بتوانند لقب ستاره را به خودشان اختصاص بدهند.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛لیگ برتر پانزدهم در حالی از فردا آغاز می شود که نگاهی به تیم ها،بازیکنان آنها و نفرات جدیدی که جذب کرده اند نشان می دهد امسال بازیکنی در لیگ برتر وجود ندارد که بتوان لقب ستاره را به او نسبت داد.

شاید اگر دو فصل پیش و زمانی که علی کریمی و فرهاد مجیدی در لیگ برتر بازی می کردند می شد امیدوار بود که مردم به خاطر آنها به ورزشگاه بیایند و برای آنها، برای سبک بازیشان و  به خاطر اسمی که دارند فریاد بزنند اما لیگ برتر پانزدهم لیگ ستاره های خاموش است. ستاره هایی که راه زیادی دارند تا علی کریمی و فرهاد مجیدی شوند.

البته در این بین بودند بازیکنانی که در فصل قبل هم محبوب بودند و هم ستاره، اما حالا دیگر در فوتبال ایران حضور ندارند. مثل آندرانیک تیموریان که محبوبیتش به کریمی و مجیدی نمی رسد اما در حد خودش بازیکنی است که می توانست هواداران را دلگرم کند. یا بازیکنانی مثل دژاگه و قوچان نژاد که محبوب هستند اما اصلا در لیگ ایران بازی نمی کنند.

لیگ امسال بدون ستاره است.طوری که اگر قرار باشد از بازیکنی و با تمام معیارها(خوب بازی کردن، میزان محبوبیت در بین هواداران و ..) به عنوان ستاره نام برد تعداد آنها از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نخواهد کرد.

شاید سید مهدی رحمتی، شاید محرم نویدکیا(که او هم معلوم نیست بازی کند یا نه) و شاید یکی دو بازیکن دیگر که در تیمشان تاثیر گذار هستند را بتوان نام برد اما آنها ستاره هایی در حد و اندازه کریمی و مجیدی نیستند که اسمشان 50 هزار هوادار را به ورزشگاه بکشاند.

لیگ برتر پانزدهم، لیگ ستاره های خاموش است که ممکن است در آینده ستاره شوند و این بهترین فرصت است برای خودنمایی و قرار گرفتن در راهی است که سال های سال قبل علی کریمی، فرهاد مجیدی و بقیه ستاره های نه چندان دور فوتبال رفته اند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =