رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دهم بدون تکذیب انجام اختلاس در زمان مدیریتش در این بنیاد، با طفره رفتن از پاسخی روشن به ابهامات در این زمینه گفت: بگذارید هیات تحقیق و تفحص مجلس کار خود را انجام دهد.

مسعود زریبافان در گفت وگو با ایرنا درباره تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمان مدیریت دولت قبل گفت: بگذارید کارشان را بکنند.

وی در پاسخ به اینکه اعضای هیات تحقیق و تفحص می گویند که مسوولین سابق یعنی شما، از آنها بارها به دادگاه شکایت کرده اید، اظهار داشت: از خودشان بپرسید.

رییس بنیاد شهید دولت دهم در پاسخ به اینکه آیا اختلاسی و جرمی در زمان مدیریت شما در دولت قبل رخ داده است یا خیر گفت: بگذارید هیات تحقیق و تفحص کار خودشان را انجام دهند.

چندی پیش، امیر خجسته رییس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تحقیق و تفحص از مدیریت بنیاد شهید است نه از خود بنیاد گفت: شفاف نبودن عملکرد مالی بنیاد شهید، عدم توجه کامل به ایثارگران و مشکلات مدیریتی از جمله دلایلی است که 90 نماینده مجلس را برای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید مصمم کرده است.

همچنین اختلاس صورت گرفته در بانک دی و اختلاس 15 میلیارد تومانی یکی از مدیران این سازمان در دولت قبل، از تخلفات مطرح شده در تحقیق و تفحص از بنیاد شهید است.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =