بهترین روش در پیشبرد مسائل فرهنگی، مصونیت سازی و آموزش است

چهارمین نشست شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با محوریت بررسی برنامه های 10 گانه درون سازمانی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این جلسه با بیان این که اثر کار فرهنگی در بلند مدت نمایان می شود گفت: در بحث های فرهنگی، اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی از نکات برجسته و کلیدی است.
مهندس سید محمد موسوی زاده اظهار داشت: در عرصه توسعه و تعمیق امور فرهنگی می باید تلاش مضاعفی نمود تا با عمل کردن به دستورات دینی، برای بقای جامعه عامل مؤثرتری باشیم.
وی با تأکید بر این که اقدام واقعی در مسائل فرهنگی، مصونیت سازی، آموزش و تبیین حقائق دینی به افراد است افزود: بهترین روش در پیشبرد اهداف فرهنگی، مصون سازی و توانمند نمودن کارکنان و خانواده ها برای دستیابی به خودباوری می باشد.
یادآور می شود؛ در این نشست پیرامون برنامه های 10 گانه در راستای ترویج، تبلیغ، معرفت افزائی و نهادینه سازی فرهنگ اصیل و متعالی ایرانی و اسلامی در حوزه ی حجاب و عفاف شامل: برگزاری منظّم جلسات و پیگیری مصوبات، تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب، آموزش و اقناع سازی، اقدامات فرهنگی، هنری و تبلیغی، خدمات مشاوره ای، فضاسازی و تبلیغات محیطی،
بهره مندی از آثار علمی، هنری و فرهنگی، تشویق و ترغیب، اطلاع رسانی و نظارت و ارزیابی بر اقدامات و برنامه ها مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری لازم به عمل آمد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =