نشست صمیمی معاون وزیر و رییس بهزیستی کشور با پرسنل اداره کل بهزیستی

جلسه پرسش و پاسخ دکتر انوشیروان محسنی بندپی با کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین صبح امروز جلسه پرسش و پاسخ با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور با کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان در سالن همایش شهید شاهورانی برگزار شد.
دکتر محسنی بندپی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همت والای مسئولان بهزیستی سمنان اظهار داشت: افرادی که مدارج علمی را پله پله طی کرده اند، مدیران لایقی با عقبه قوی می شوند و اصل پذیرفته شده مدیریت دنیا که موفقیت مدیران را رقم می زند، همکاری و تعامل بین کارکنان است که مجموعه ای هماهنگ را تشکیل می دهند.
معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با صحه گذاشتن بر درخواستهای کارکنان، مبنی بر تعدد خدمات و کمبود نیروی انسانی متخصص به عنوان موانع پیش روی سازمان بزرگ بهزیستی، افزود: در سال جاری رفاهی کارکنان و مستمری مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم سال 95، طی تعامل با دیگر بانکها، وامهای قرض الحسنه به کارکنان اختصاص دهیم.
گفتنی است؛ کارکنان در این جلسه سوالات خود را درخصوص پایین بودن حقوق و مزایا با توجه به سختی کار، وضعیت استخدام کارکنان قراردادی، در نظر گرفتن تسهیلات برای بانوان شاغل، افزایش مستمری مددجویان توانبخشی و اجتماعی و اختصاص دادن تسهیلات با سود کم جهت بازتوانی آنان، درنظر گرفتن بیمه برای تمامی خدمات ارائه شده بخش توانپزشکی معلولان و ... با معاون وزیر در میان گذاشتند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =