دستغیب: کمیسیون ویژه برجام باید از افراد متخصص تشکیل شود

عضو هیئت رئیسه مجلس بر حضور افراد متخصص و از همه جناح های سیاسی در کمیسیون ویژه بررسی برجام تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سید احمدرضا دستغیب امروز و در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه برای بررسی متن «برجام» تصریح کرد:امیدواریم ترکیب کمیسیون به گونه ای باشد که افراد حاضر در آن، متخصص بوده و از سلیقه های مختلف در کمیسیون حضور داشته باشند.

 وی افزود: باید مسیر برای حضور منتقدین نیز  در کمیسیون فراهم باشد حال اینکه عضو کمیسیون باشند حال، نباشند. همچنین نمایندگان در خارج از کمیسیون نیز  باید بتوانند مطالب و نظرات خود را در قالب پیشنهاد مطرح کنند.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت تصریح کرد: تشکیل کمیسیون ویژه ، فرصت خوبی است که ابعاد مختلف متن توافق هسته ای کشورمان با 6 کشور دنیا در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و به نظر می رسد که از صاحب نظران نیز برای حضور در جلسات این کمیسیون دعوت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص زمان در نظر گرفته شده برای بررسی برجام  نیز خاطرنشان کرد: کمیسیون ویژه حتما در موعد مقرر خود، تشکیل می شود و برای کار خود نیز زمان‌بندی مشخصی خواهد داشت اما مساله مهم این است که میان وظایف این کمیسیون و کمیسیون امنیت ملی تداخل پیش نیاید.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطره بد مردم ایران از عدم عملیاتی شدن تعهدات غرب در سال ۲۰۰۳ گفت: باید نسبت به نظارت بر حسن انجام کار در مراحل بعدی توافق ملاحظات ویژه ای لحاظ شود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =