سرپرست موسسه مالی و اعتباری نور منطقه البرز:مجوز بانک مرکزی صادر شد/از اعتماد تک تک مشتریان سپاسگزام

سرپرست موسسه مالی و اعتباری نور منطقه البرز با تاکید براینکه از اعتماد و اطمینان تک تک مشتریان این موسسه سپاسگزارم، گفت: همانگونه که پیشتر وعده داده بودم، مجوز رسمی بانک مرکزی در سیزدهم ماه گذشته صادر شد و موسسه مالی و اعتباری نور تحت نظارت بانک مرکزی در سراسر کشور فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، موسسه مالی و اعتباری نور که فعالیت خود را از خردادماه سال 1379 ابتدا از مشهد مقدس آغاز کرد، اکنون دارای 345 شعبه در سراسر کشور است.
احمد میلانلویی با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری خبرآنلاین در البرز افزود: لازم است از پیگیری ها و تلاش های کلیه مدیران ارشد موسسه مالی و اعتباری نور و نیز مجموعه مدیران بانک مرکزی بخاطر همکاری در تحقق و صدور مجوز رسمی بانک مرکزی برای این موسسه قدردانی کنم.
وی تاکید کرد: موسسه مالی و اعتباری نور از همان ابتدا یعنی 15 سال پیش که فعالیت خود را از مشهد آغاز کرد و اکنون که در سراسر کشور فعال است، همواره تلاش کرده ضمن حفظ روند رو به رشد خود، تمام قوانین و مقررات و دستورالمعل های بانک مرکزی و مدیریت کلان اقتصادی کشور را حتی در جزییات رعایت کند و از همه مهمتر برای جلب اعتماد عمومی، به اجرای تعهدات این موسسه نسبت به مشتریانش با حساسیت و وسواس خاصی برخورد می کند.
وی گفت: این در حالی است که خلف وعده، قصور و تخطی برخی افراد سودجو و موسسه های مالی مجعول بخصوص در سال های اخیر به اعتماد و باور مردم لطمه وارد کرده و سبب سلب اطمینان آنان به این موسسه ها شده است.
سرپرست موسسه مالی و اعتباری نور منطقه البرز تصریح کرد: به همین علت برخود واجب می دانم که از عموم مشتریان موسسه مالی و اعتباری نور در سراسر کشور بخصوص منطقه البرز که برغم این همه تبلیغات سوء، همچنان وفاداری خود را به این موسسه حفظ کرده و حتی می توانم بگویم اطمینان آنان بیشتر شده، به نحوی که شمار سپرده گذاران و مشتریان این موسسه در منطقه البرز اکنون از مرز 250 هزار نفر گذشته است، با تمام وجود تقدیر و تشکر کنم.
میلانلویی با یادآوری اینکه نور چهارمین موسسه مالی و اعتباری رسمی و قانونی کشور است که تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می کند، افزود: سرپرستی موسسه مالی و اعتباری نور منطقه البرز متشکل از بخش هایی از شعب استان های تهران، قزوين و زنجان به مرکزیت البرز است و در مجموع 18 شعبه را شامل می شود که شش شعبه در كرج و بقیه در سه استان دیگر است.
به گفته وی، موسسه مالی و اعتباري نور منطقه البرز تاکنون حدود چهار هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف مسکن، مشارکت در طرح های عمرانی، تجاری، اداری، تفریحی گردشگری، تعاونی و انبوه سازان مسکن، فروش اقساطي، قرض الحسنه، كمك هزينه ازدواج، تهيه جهيزيه، درمان، تحصيل و نيازهاي ضروري تسهیلات پرداخت کرده که یکی از این موارد ارایه وام دو میلیون تومانی با سود سه درصد به قشرهای کم درآمد و آسیب پذیر بوده است.

مسابقه فوتبال بین موسسه های اعتباری و بانکها برای اولین بار در کشور

سرپرست موسسه مالی و اعتباری نور منطقه البرز با تاکید بر اهمیتی که این موسسه به فعالیت های فرهنگی و ورزشی و نیز مدال آوران و افتخارآفرینان می دهد، گفت: به پیشنهاد و ابتکار این موسسه قرار است در آینده نه چندان دور یک سری مسابقه فوتبال برای اولین بار در کشور بین تیم های مختلف اعم از موسسه های مالی و اعتباری و بانکهای این منطقه برگزار شود.
میلانلویی ادامه داد: به همین منظور موسسه مالی و اعتباری نور، در حال تهیه آیین نامه و نحوه برگزاری این مسابقه های فوتبال است که انتظار داریم سایر موسسه های مالی و اعتباری و همچنین بانک های استان البرز که آمار مراکز و سرپرستی آنها در این استان به بیش از 30 موسسه و بانک می رسد در این زمینه همکاری نزدیک و تنگاتنگی را با ما داشته باشند.
وی یادآور شد: این موسسه همچون گذشته با هدف ترویج و توسعه ورزش، برنامه هایی برای تقدیر و تجلیل از قهرمانان ورزشی و دیگر افتخارآفرینان این استان دارد و درصدد است در حد توان با ارایه تسهیلات قرض الحسنه به نخبگان، فرهیختگان، هنرمندان و خبرنگاران، دین خود را نسبت به جامعه انجام دهد.
وی در پایان تاکید کرد: اگر موسسه ها و دیگر نهادهای مالی وظایف خود را به عنوان جزیی از یک سیاست کلی به درستی اجرا نکنند، بطور قطع کل اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده و موجب اخلال در اقتصاد کلان می شوند، بنابراین آنچه موسسه مالی و اعتباری نور به عنوان یک اولویت و هدف اصلی دنبال می کند، شفافیت و صداقت در اجرای وظایف و رعایت دقیق قوانین و مقررات ابلاغی از سوی سیاست گذاران و مدیریت کلان اقتصادی کشور است چرا که این موسسه خود را امانت دار عموم مردم می داند و برای رسیدن به هدف نهایی که همان خدمت صادقانه به مردم است، از هیچگونه خللی چشم پوشی نکرده و از هیچ تلاشی نیز فروگذار نخواهد کرد.
موسسه مالی اعتباري نور با تجمیع سه تعاوني اعتبار "كارسازان آينده"، "ريحان گستر مشيز كرمان" و "پيشگامان كوير يزد" تشکیل و پیرو دستور العمل بانك مركزي و به دنبال ساماندهي موسسات اعتباري در سال 92 با ادغام اين سه تعاوني، نام موسسه اعتباري نور را بر خود نهاد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =