ترکیب احتمالی استقلالی ها برای بازی مقابل سیاه جامگان/ دست پرویز مظلومی در پوست گردو

استقلالی ها برای بازی مقابل سیاه جامگان در مشهد بازیکنان زیادی ندارند و مشکلات آنها از همان بازی نخست آغاز شده است.

مرتضی رضایی- خبرگزاری خبرآنلاین:دست خالی پرویز مظلومی برای بازی نخست در لیگ برتر.هنوز رقابت های لیگ پانزدهم آغاز نشده استقلالی ها کلی محروم و مصدوم دارند،طوری که باید گفت پرویز مظلومی حتی برای انتخاب 11 مرد اصلی اش برای بازی مقابل سیاه جامگان هم مشکل دارد.

خسرو حیدری،میلاد فخرالدینی،کریمی،مگویان،حنیف و دو بازیکن خارجی در بازی نخست استقلال در لیگ غایب هستند و مشکلات مظلومی از همان بازی اول شروع شده است.

با توجه به تمرین های استقلال و بازی های دوستانه این تیم قبل از شروع فصل و البته با توجه به اینکه آنها بازیکن زیادی ندارند تا بتوانند از آنها استفاده کنند پیش بینی می شود که ترکیب آبی های پایتخت برای بازی با سیاه جامگان به شرح زیر باشد.این ترکیب با سیستم 1-3-2-4 چیده شده است.

دروازه بان

بدون شک سید مهدی رحمتی در بازی با سیاه جامگان درون چارچوب می ایستد.شاید این پست،تنها پستی باشد که خیال مظلومی بابت آن راحت است.سید همواره یکی از بهترین گلرهای لیگ برتر بوده و بدون شک پس از دوری از استقلال حالا انگیزه های زیادی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه دارد.

 

مدافعان

خرید جدید استقلالی ها یکی از بازیکنان ثابت استقلال در بازی با سیاه جامگان خواهد بود.امین حاج محمدی.بدون شک پرویز مظلومی حساب ویژه ای روی او باز کرده است.در غیاب حنیف عمران زاده این بازیکن رهبر استقلال در نقطه آخر خط دفاعی خواهد بود.

حنیف عمران زاده محروم است و با جدایی امیر حسین صادقی استقلالی ها چاره دیگری ندارند و این احتمال وجود دارد که دیگر بازیکن تازه وارد آنها یعنی روزبه چشمی در این بازی در پست مدافع آخر بازی کند! برای استقلالی ها در پست مدافع چپ میثم مجیدی بازی می کند و آنها در پست مدافع راست باز هم مشکل دارند.

خسرو حیدری که مصدوم است و میلاد فخرالدینی هم به همین دلیل نمی تواند برای آنها به میدان برود.با این شرایط شاید احسان خرسند نیا در ترکیب ثابت قرار بگیرد و جای خالی این دو بازیکن را پر کند.

خط میانی؛هافبک دفاعی

امید ابراهیمی رهبر خط میانی آبی ها است. او که نزدیک بود در آخرین دقایق فصل نقل و انتقالات به سپاهان برود در استقلال ماندگار شد تا عصای دست پرویز خان باشد. در این شرایط بحرانی احتمالا کرار جاسم که انتقادهای زیادی به او وارد است و در حال حاضر بدنش  24 درصد چربی دارد!(میانگین چربی بدن ورزشکاران معمولا بین 10 تا 14 است) در کنار امید ابراهیمی توپ خواهد زد.

خط میانی؛هافبک تهاجمی

جابر انصاری یکی از گزینه هایی است که در این پست برای مظلومی بازی خواهد کرد. تقریبا حضور او در این پست قطعی است و احتمالا آرش برهانی هم در سمت چپ برای آبی ها توپ می زند و محسن کریمی یا فرشید اسماعیلی هم در سمت راست برای استقلال بازی می کنند. این در حالی است که اگر یعقوب کریمی به بازی نخست برسد شاید او در ترکیب قرار بگیرد.

خط حمله

سجاد شهباززاده.تنها بازیکنی است که برای این پست کاندیدا است و اگر اتفاق خاصی نیفتد او در ترکیب ثابت 11 نفره آبی ها و به عنوان مهاجم نوک به میدان خواهد رفت. سجاد در فصل گذشته هم عملکرد خوبی داشت و آقای گل استقلالی ها در لیگ برتر چهاردهم بود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =