پیرموذن: عده ای نسنجیده و با اهداف جناحی به رییس مجلس توهین می کنند

ایرنا نوشت:

کمال الدین پیرموذن، توهین های صورت گرفته به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی را بسیار نادرست و نسنجیده خواند و گفت: روز گذشته شاهد بودیم برخی از آقایان حرف های بسیار نسنجیده ای زدند و  توهین هایشان به رییس مجلس بسیار نادرست بود.

وی با تاکید بر اینکه این توهین ها بیشتر جنبه سیاسی دارد، گفت: رییس مجلس شورای اسلامی تلاش کرده همواره در جهت منافع ملت ایران گام بردارد و در این راستا نیز به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی با دولت گوش داده است.

پیرموذن افزود: متاسفانه عده ای از این موضوع ناراحت هستند که آقاي لاریجانی همگام با دولت ازتوافق هسته ای حمایت کرده است.

نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد: این افراد واقعا به سوگندی که هنگام آغاز به کار در مجلس به قرآن خورده اند باید پايبند باشند و منافع ملی برایشان مهم باشد و از هرگونه باندبازی و مسائل جناحی پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: این افراد باید حرمت رییس مجلس را نگهدارند و اگر حوصله توفیقات ملی ندارند، به مجلس نیایند، مجلس جای توهین نیست.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی از برخی «توهین ها» گلایه کرده و گفت: یکی از آقايان گفته بود لاریجانی نمی گذارد مسائل هسته ای مطرح شود چون هاشمی و روحانی، لاریجانی را رئیس مجلس کردند! آیا این صحبت توهین به نمایندگان نیست؟ یا گفته اند «سگ مشایی و احمدی نژاد بر اينها شرف دارد». من که اشهد خود را گفته ام چطور می شود سگ بر مسلمانی شرف داشته باشد، این روش اظهارنظرها درست نیست. 

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    احتمالا دنبال چیزی نیستی آقا جان