ایرنا نوشت:

یک دیپلمات عرب اعلام کرد که در جریان سفر 10 روزه اخیر پادشاه عربستان و برخی مقام های این کشور به فرانسه برای تفریح، مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین با برخی از مقام های این کشور دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری الوعی نیوز نوشت: یک دیپلمات عرب در یکی از سفارت خانه های عربی در پاریس اعلام کرد که مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین که در فرانسه حضور دارد، با تعدادی از مقام های عربستانی که در این سفر شاه عربستان را همراهی می کنند، دیدار کرده است.

این دیپلمات که خواست نامش فاش نشود، افزود: مطمئن نیست که رجوی با ملک سلمان هم دیدار کرده است یا نه، اما می داند که سرکرده گروهک تروریستی منافقین از مقام های عربستانی درخواست کمک مالی فراوانی کرده تا با استفاده از آن علیه ایران عملیات های خرابکارانه در این کشور انجام دهد.

این پایگاه خبری اضافه کرد: صدها مقام عربستانی ملک سلمان را در سفر تفریحی به فرانسه همراهی می کنند و همین مسأله سبب شده تا چندین هتل به عنوان محل اقامت در اختیار پادشاه عربستان و همراهان او باشد.

سفر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان به فرانسه با جنجال های زیادی همراه شده و باعث اعتراض بسیاری از فرانسوی ها شده است؛ بسته شدن تعدادی از خیابان های منتهی به این هتل ها و ایجاد ساحل اختصاصی برای شاه سعودی خشم گردشگران و مردم فرانسه را برانگیخته است.

به نظر می رسد که سفر ملک سلمان به فرانسه صرفا سفر تفریحی نیست و با دیدارهای سیاسی و امنیتی نیز همراه شده است.

گروهک تروریستی منافقین که تا پیش از این ابزاری در اختیار رژیم صهیونیستی و آمریکا برای اجرای اهداف شومشان در ایران بود، هم اینک به ابزاری پوسیده و مستعمل تبدیل شده است؛ اما سرکرده های این گروهک تروریستی برای زنده نشان دادن خود چندی پیش نشستی را در فرانسه ترتیب دادند که شماری از مقامات آمریکایی و صهیونیستی نیز در آن شرکت کردند، هرچند دوران این گروهک تروریستی به پایان رسیده و سران آمریکایی - صهیونیستی هم این موضوع را می دانند.

گروهک تروریستی منافقین از ابتدای دهه 60 تاکنون نزدیک به 18 هزار انقلابی ایرانی را به شهادت رسانده و در زمان جنگ تحمیلی

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی US ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    43 4
    سلمان جانشین صدام
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    19 11
    سراانجام هر دشمنی دوستی است بنابراین اینک که دست دوستی از سوی جهان به ما نشانه شده است با رافت اسلامی و محبت ایرانی آن را صمیمانه بفشاریم و پیام دوستی واقعی به انها بدهیم .
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    64 4
    اینا خیلی وقته که تاریخ مصرفشون گذشته و فاسد شدن... باید پرت بشن توی زباله دونی... آبروی ایرانی رو بردن بی شرفا... آخه پادشاه عربستان کیه که یه ایرانی بره ازش پول گدایی کنه؟
  • بی نام DE ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    10 1
    اونا ایرانی نیستن وطن فروش هستند
  • وحید A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    7 1
    مزاحمین خلق...
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    9 1
    این سیب زمینی ها اگه ایرانی بودن از همون قدیم جیره خور صدام نمی شدند .
  • سید IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    6 1
    اینا قاتلن قاتل دستشون به خون بچه های ایران اغشته است
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 1
    خودفروش تاریخ مصرف گذشنه
  • مریم ES ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    6 1
    واقعا این گروه تروریستی برند گم شند، کم مشکل داریم اینها هم از آب گل آلود ماهی می گیرند.