شکایت کمیسیون تولید ملی مجلس از احمدی‌نژاد

تسنیم نوشت:

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی ،از شکایت این کمیسیون از رئیس‌جمهور سابق خبر داد و گفت: بر این اساس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شکایتی را از احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان مبنی بر برگزار نکردن جلسات شورای گفت‌وگو در دولت قبل تنظیم کرده است.

وی افزود: براساس رأی اکثریت اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، مقرر شد که بنده به عنوان نماینده مجلس این شکایت را پیگیری کرده و در جلسات مربوطه برای پیگیری موضوع حضور یابم.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: قرار است گزارش پیگیری این شکایت به طور مرتب به اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس ارائه شود.

27215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 1
    وقتی شهردار بود باید می خواستید شهردار استاندار ریاست جمهور شد جیک نزدید حالا چرا وقتی ملت از پا فتاده اند چرا ؟
  • جاوید IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    8 5
    بابا جان مادرتون این اتهامات کذب و ساده رو ول کنید .آخه کجای دنیا بخاطر برگزار نشدن جلسه شکایت میکنن؟ ما با این اتفاقات بیشتر پی میبریم که احمدی نژاد کاملا بی تقصیر هستند و بازیهای سیاسی در کاره.شکایت بعد چند سال و اونهم قبل انتخابات نشاندهنده سیاسی بودن ماجراست و اصلا خدمت به مردم و اجرای عدالت ملاک نیست .اتهاماهای احمدی نژاد رو دقت کنیدمسافران اضافه نیویورک،دیر معرفی کردن وزیر ورزش ،و... حالا هم برگزار نکردن برخی جلساتملت خودشون قضاوت کنن.
  • عطا IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    احمدی نزاد و حامیانش باید محاکمه بشوند