پایگاه خبری ریاست جمهوری نوشت:

رییس جمهوری با حضور سرزده در منزل خانواده شهیدان مهدی، امیررضا و حسن قاسمی در فضایی صمیمی و محبت‌آمیز با خانواده معظم این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

 حجت‌الاسلام حسن روحانی دیدار با خانواده معظم شهدا را مایه برکت برای دولت دانست و اظهار داشت: بی‌تردید دعای شهیدان بزرگوار پشت سر ملت ایران و این دولت قرار دارد و درکشور هر موفقیتی که وجود دارد مرهون فداکاری و ایستادگی شهدا و خانواده معظم آنان است.

روحانی با تجلیل از صبر و فداکاری و زحمات والدین شهیدان و دلجویی از آنان، اظهار داشت: ما به وجود شما خانواده شهیدان افتخار می‌کنیم، شهیدان در دامان پاک شما تربیت شدند و در راه خدا و ائمه هدی(ع) قرار گرفتند.

در این دیدار، والدین شهیدان قاسمی با اظهار خوشحالی از دیدار رییس جمهور ‌خاطراتی از فرزندان شهید خود و نحوه شهادت آنان بیان کردند.

شهید مهدی قاسمی سال ۱۳۶۱ و در سن ۲۵ سالگی، شهید امیررضا قاسمی در سال ۶۵ و در ۱۸ سالگی و شهید حسن قاسمی سال ۶۶ و در ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. لازم به ذکر است که شهید حسن قاسمی جاوید الاثر می‌باشد.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به خانواده این شهیدان تقدیم شد.

روحانی پس از خروج از منزل خانواده شهیدان قاسمی در حلقه گرم اهالی محله که برای استقبال از وی اجتماع کرده بودند، قرار گرفت و برای لحظاتی از نزدیک با آنان گفت‌وگو کرده و از حضور آنان تشکر کرد.

 

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =