نشست روز سه شنبه مجلس پر از حاشیه های داغ هسته ای بود.

دو نماينده که معتقد بودند ترجمه ارائه شده ظريف درباره توافق هسته اي ناقص بوده است، بر اين باور بودند مسئولینی که از توافقنامه تعریف و تمجید می‌کنند این متن ناقص و ترجمه غلط را خواندند که تعریف می‌کنند!چرا که از آنچه که تعریف می‌کنند در متن اصلی برجام وجود ندارد! اینجــا را ببینید.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان نسبت به برخی شایعات درباره ریاست وی در مجلس و منش مدیریتی وی پاسخ داد.اینجــا را ببینید.

استقبال دو عضو جبهه پایداری از مطهری

اگرچه اعتراض نمایندگان منتقد توافق وین به ترجمه متن توافق برای دقایقی مجلس را متشنج کرد، اما پس از آن مراسم آشتی کنان برپا شد.اعتراض اين نمايندگان که در جرگه دلواپسان مي گنجند، تا آنجا ادامه يافت که نايب رئيس مجلس ناگزير از خاموش کردن تريبون آنها شد. اینجــا را ببینید.

تصویر خلبانی که بنی صدر و رجوی را فراری داد

سرهنگ «بهزاد معزي»خلبان مخصوص شاه بود. او پس از انتقال شاه به مصر، در 26 دي ماه سال 1357، هواپيماي وي را به ايران بازگرداند و مدعي شد که برخلاف نظر شاه اين کار را کرده است. «معزي» با اين ترفند اعتماد برخي نيروهاي انقلابي را به خود جلب کرد. اینجــا را ببینید.

واکنش مطهری به یک توهین: نیش عقرب نه از ره کین است

علي مطهري سه شنبه و در پايان جلسه علني مجلس درجمع خبرنگاران در باره توهين هاي صورت گرفته به هيئت رئيسه مجلس از سوي برخي نمايندگان و حواشي به وجود آمده در اين جلسه گفت: به قول معروف نیش عقرب نه از ره کینه است؛ اقتضاي طبيعتش اين است. اینجــا را ببینید.

اهانت به رئیس مجلس از تریبون هایی در داخل و خارج از مجلس با تذکرات برخی نمایندگان در پایان جلسه سه شنبه روبرو شد. اینجــا را ببینید.

این روزها در حالی محمود احمدی نژاد در جایگاه شاکی، علیه معاون اول دولت، قد علم کرده که خودش به عنوان متشاکی چندین پرونده در دستگاه قضا دارد. شکات احمدي نژاد متعددند. از رئيس مجلس و رئيس کميسيون اصل نود گرفته تا 9 شاکي خصوصي که تنها نام يکي از آنها -يعقوب خليل نژاد- در فضاي رسانه اي کشور منتشر شده است. همه پرونده ها در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران مفتوح است، به جز يکي که مربوط به همان شاکي خصوصي شناخته شده است که از اعتراضش به دليل مسائل حاشيه اي يکي از سفرهاي استاني احمدي نژاد انصراف داده است. اینجــا را ببینید.

سلفی فوتبالیست ها با سید حسن خمینی

امروز مدیران و بازیکنان تیم فوتبال سایپا به دیدار یادگار امام رفتند.خودگرفت فوتبالیست‌ها با سید حسن خمینی را اینجــا ببینید.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی که روز گذشته برای عمل چشم در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود امروز جراحي شد. اين عمل با موفقيت به پايان رسيد.اینجــا را ببینید.

پاسخ معاون احمدی نژاد درباره شایعه پناهنده شدنش

علي سعيدلو درباره شايعه پناهنده شدنش که در شبکه هاي اجتماعي دست به دست مي شود  گفت: اين شايعه را رسانه اي زده بود كه مسئولانش در ايران نيستند. من سالانه چند بار از كشور خارج مي شوم. اين مسافرت ها هم مربوط به فعاليت ها خود من است. اینجــا را ببینید.

/212 29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =