۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
پیکر روحانی مدافع حرم در قم تشییع شد

پیکر روحانی مدافع حرم حجت الاسلام "سید محمد قاسم موسوی ناجی" بر روی دستان مردم شهیدپرور قم تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

به گزارش حوزه، مراسم تشییع پیکر پاک حجت الاسلام "سید محمد قاسم موسوی ناجی" بعدازظهر امروز بر روی دستان امت عزادار و قدرشناس مکتب سرخ حسینی تشییع شد.
بر اساس این گزارش، مراسم تشییع این مدافع حرم عصر امروز ساعت 17 از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سوی حرم مطهر برگزار شد و این در حالی بود که مردم عزادار قم به شکل فردی و دسته های عزاداری از مسجد امام حسن عسکری(ع) پیکر این شهید را به سمت حرم تشییع کردند.
در این مراسم که با حضور خیل عظیم روحانیون، بسیجیان، پاسداران سپاه قم، مسئولان و مدیران حوزوی برگزار شد، مراسم مداحی و روضه خوانی انجام شده است.
مردم شهیدپرور قم در این مراسم شعار هایی همچون: «شهید گلگلون کفن، وای وای»، «روحانی خط شکن، شهادتت مبارک»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صیونیست»، «مرگ بر تکفیری» و ... سر داده و جنایات تکفیری ها و صحنه گردانان منطقه را محکوم کردند.
پیکر پاک این شهید پس از تشییع به سوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) برای اقامه نماز میت، آماده و حجت الاسلام والمسلمین کعبی از اساتید سطح عالی حوزه نماز میت را بر پیکر این عاشق شهید اقامه کرد.
پس از اقامه نماز میت، پیکر شهید مدافع حرم حجت الاسلام موسوی ناجی برای دفن در گلزار شهدا قم تشییع شد. از نکات قابل توجه این مراسم، حضور گسترده روحانیت، جوانان و نوجوانان بود که حال و هوای تشییع های پیکر شهدا در انقلاب را تداعی می کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    بهشت جاودان آرامگه یاران...ما این امنیت در کشور رو مدیون شما شهدای گمنام هستیم.