تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان که اردوی خود در شهر تهران را آغاز کرده بود با اتفاقات عجیبی در این اردو رو به رو شده تا جایی که مجید نامجومطلق از هدایت این تیم انصراف داده و اردو را ترک کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان که این روزها به عنوان تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ یک تمرینات و اردوی آماده سازی خود را آغاز کرده است با شرایط و مشکلات پیچیده ای رو به رو است.

از یک سو دیرآغاز شدن تمرینات این تیم و از سوی دیگر زمان کم تا آغاز مسابقات شرایط آلومینیوم برای موفقیت در این فصل را سخت و هواداران را نگران کرده است.

اما اتفاق عجیب ترک اردو این تیم در تهران توسط مجید نامجومطلق دستیارانش است. نامجومطلق که هنوز قرارداد خود با این تیم را منعقد نکرده است پس از آنکه نتوانست با بندهای پیشنهادی باشگاه و شرایط اردو کنار بیاید از هدایت تیم آلومینیوم انصراف داد.

حال محمتمل ترین گزینه برای هدایت تیم آلومینیوم عباس سرخاب بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران به شمار می رود. سرخاب که سابقه دو فصل هدایت آلومینیوم را دارد بیشتر از هر نام دیگر نقل محافل ورزشی است. البته داود حقدوست دستایر فصل گذشته نامجومطلق دیگر نامی است که در بین گزینه های نزدیک به آلومینیوم مطرح می شود.

طبق آخرین شنیده ها تا ساعاتی دیگر سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =