واکنش مطهری به توهین برخی نمایندگان به رئیس مجلس/ نیش عقرب نه از ره کین است!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی و به کاربردن ادبیات نامناسب و توهین آمیز نسبت به دیگران از جمله رئیس مجلس جایز نیست.

به گزارش خبرآنلاين؛ علي مطهري امروز و در پايان جلسه علني مجلس درجمع خبرنگاران در باره توهين هاي صورت گرفته به هيئت رئيسه مجلس از سوي برخي نمايندگان و حواشي به وجود آمده در اين جلسه گفت: به قول معروف نیش عقرب نه از ره کینه است؛ اقتضاي طبيعتش اين است.

وي افزود: البته طرح موارد این چنینی چندان مهم نیست زیرا در داخل آمریکا هم این نزاع ها وجود داشته و این موارد نشانه آزادی در کشور است اما بداخلاقی و توهین را کار جایزی نمي دانيم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر قضاوت عجولانه نمایندگان در خصوص متن ترجمه شده برجام، گفت:‌ مسائل مطرح شده از سوی برخی نمایندگان دراين خصوص بيشتر جنبه سیاسی دارد.

 مطهري تاكيد كرد: اینکه تصور شود وزارت امورخارجه متن تحریف شده اي را در اختیار نمایندگان و مردم قرار می دهد، تصور ناشیانه ای است، وزارت امورخارجه هیچ گاه آبروی خود را قربانی نمی کند و از سوي ديگر؛ در حال حاضر تا حدی افراد مسلط به زبان انگلیسی و مترجمين خبره و ماهر د كشور فعالیت دارند كه مي توانند اين ترجمه را انجام دهن.

وي در پايان گفت: بنابراین معتقدم عده اي از دوستان درمجلس قضاوت عجولانه داشتند و توضیحات نائب رئیس مجلس و آقای لاریجانی نشان داد که ترجمه در حال انجام بوده و به زودی متن نهایی ارائه خواهد شد؛ ازاین رو مشکل خاصی وجود ندارد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مريم FI ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    11 1
    كافر همه رابه كيش خود پندارد كساني كه كارشان جعل و تحريف واقعيتهاست همه را مثل خودشان ميدانند ونميتوانند فكر كنند كه افراد شريفي هم در اطرافشان حضور دارد
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    44 4
    این دوستان که به نبود ترجمه اعتراض دارند دارند بی سوادی خودشون را فریاد میزنند حداقل شما که می خوایی نماینده مجلس بشی زبان انگلیسی یاد بگیر
    • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      19 0
      والله راست میگه کسی که نماینده مجلس میشه انقد باید زبانش مسلط باشه که دیگه احتیاجی به ترجمه ارگان دیگه ای نداشته باشه متاسفانه نماینده های ما در حد معرفی کردن خودشونم زبان بلد نیستن و فقط کارشو چوب لای چرخ دولت کردن و فشار به مردم جامعه هستش..
    • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
      18 0
      موافقم ، به جای اینکه چند میلیارد بدن واسه تبلیغات انتخاباتیشون ، برن کلاس زبان . البته مشالله همشون فوق لیسانس یا دکترن
  • محمد IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    14 0
    درود بر فرزند رشید ایران اسلامی جناب آقای دکتر مطهری شما با ایستادن تمام قد و بیان نظر " امت وسط "درس پدر را در جامعه ی غرب و شرق زده به خوبی نمایش میدهید درود و سلام برشما پاینده ایران اسلامی.
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    2 20
    حالا چه شده که همه اصلاح طلبان طرفدار رئیس مجلس شدند؟ و بگید ببینم که شهمه شما به زبان مادری انگلیسی مسلط هستید که دیگران را به بیسوادی متهم می کنید؟ مرد حسابی قانون اساسی جمهوری اسلامی که متن انگلیسی ندارد همه شما به نوبه خود یک تفسیر دارید حالا انتظار دارید این متن 150 صفحه ای تفسیر گوناگون ندارد؟ بعلاو اینکه این پشتیبانی ها به خاطر عجله ای است که برای تائید آن دارید رئیس جمهور هم دوبار یکی در سخنرانی ماه مبارک رمضان و دیگری در نامه ارسالی می خواست تائید بگیرد اما با آن جوابروبرو شد که باید بررسی و تصویب شود شما با این کارها می خواهید مقام معظم رهبری را دور بزنید اما غافل از این که مقام معظم رهبری هشیار تر از این است که بتوانید چنین کاری را بکنید تعطیلی مجلس در این هفته هم بی معنی نیست
  • محمد RO ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    1 25
    جناب اقای مطهری اگه توهین به رییس مجلس بده ،که بدون شک بده توهین به رییس جمهور قبل هم لاجرم باید بد باشه که مدام توسط شما،واقای پزشکیان و.... انجام میگیرد.