۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری آذربایجان شرقی گفت: پارکینگ، مشکل اصلی تورهای گردشگری در مسیرهای پرتردد شهر تبریز است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، نوید مشهوری اظهار داشت: با افزایش تعداد زبان‌های تخصصی راهنمایان گردشگری، خدمات این انجمن تخصصی‌تر می‌شود.

وی با اشاره به این که راهنمایان زبان‌های انگلیسی و استابولی وضعیت مطلوبی در استان دارند، افزود: راهنمایان زبان‌های آلمانی، ایتالیایی، چینی و فرانسوی تقویت و بهبود می‌یابند.

مشهوری افزود: تعداد اعضای فعال انجمن ۵۰ نفر بوده و این افراد در دوره‌های شش ماهه انجمن شرکت کرده اند که اکثر اعضا در این زمینه دارای تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس و دکتری هستند.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری در مورد برگزاری دوره‌های انجمن گفت: دوره‌های انجمن، دو دوره در سال با آزمون جامع برگزار می‌گردد و از افراد متخصص در زمینه زبان دعوت می‌کنیم در دوره‌های راهنمای گردشگری شرکت کنند.

وی با اشاره به بزرگترین مشکل انجمن در مورد کمبود منابع مالی، خاطرنشان کرد: در این زمینه اقداماتی از سوی هیئت مدیره انجمن انجام گرفته ولی نتیجه مطلوبی از اداره میراث فرهنگی اتخاذ نشده و هم اکنون تأمین مالی از سوی اعضای انجمن صورت می گیرد.

مشهوری با اشاره به اینکه در مناطق مرکزی شهر برای تورهای گردشگری با مشکل پارکینگ روبه‌رو هستیم، تاکید کرد: حل مشکل پارکینگ موجود در مسیرهای پرتردد شهر برای تورهای گردشگری، به بهبود و تسریع ارائه خدمات به گردشگران منجر می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =