مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم: جاذبه های طبیعی استان قم برای مردم و مسوولان ناشناخته مانده است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مناطق و جاذبه های طبیعی استان برای مردم و مسوولان ناشناخته مانده و قطعا با آگاهی و شناخت هرچه بیشتر، حساسیت برای حفظ و حراست از محیط زیست در جامعه افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سید رحمان دانیالی در دیدار با عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در سخنانی اظهار داشت: متاسفانه مناطق و جاذبه های طبیعی قم آنچنان که باید و شاید برای شهروندان و زائران شناخته شده نیست.
وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم با حضور در مناطق طبیعی و تحت مدیریت استان، می توانند ضمن آموزش اصول و مولفه های طبیعت گردی و یادگیری رفتار درست با طبیعت، نسبت به حفظ و حراست از محیط زیست و گونه های گیاهی و جانوری آگاهی، تعهد و حساسیت بیشتری داشته باشند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت انجام تعاملات و همکاری های مشترک برای شناساندن هرچه بیشتر مناطق طبیعی، گونه های گیاهی و حیات وحش استان تاکید کرد و گفت: در همین راستا و برای رسیدن به راهکارهای اجرایی، تفاهم نامه ای میان دو دستگاه به امضا خواهد رسید و با جدیت پیگیری خواهد شد.
عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم نیز در این نشست با بیان اینکه جاذبه های طبیعی استان برای بسیاری از مردم و حتی مسوولان ناشناخته مانده است، اظهار داشت: توانمندی و ظرفیت های گردشگری استان باید در جهت شناخت و حفاظت از محیط زیست طبیعی استان گام بردارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =