روز گذشته جراحی در ممسنی به دلیل اجرا نکردن دستور دادستان، بازداشت شد. هرچند این پزشک اکنون به سرکار خود برگشته است،‌اما وزیر بهداشت دو واکنش به این حادثه نشان داده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برخی سایت های خبری گزارش داده اند که مقارن ساعت ۴ عصر دیروز یکشنبه، بیماری به علت ضربه چاقو به قفسه سینه اش به بیمارستان ممسنی منتقل می شود با خانم دکتر رزمجویی جراح بیمارستان تماس گرفته می شود و وی بلافاصله بر بالین بیمار حاضر و اقدامات درمانی لازم را انجام می دهد و پس از آن در ایستگاه پرستاری مشغول نوشتن پرونده بیمار بوده که بازپرس پرونده وارد اورژانس می شود و اظهار می دارد بیمار بدحال است و جراح باید بالای سر بیمار باشد.

دکتر رزمجویی به وی اطمینان می دهد که اقدامات لازم برای این بیمار انجام شده است. وقتی توضیحات دکتر رزمجویی وی را قانع نمی کند و این پزشک از بازپرس می خواهد در امور درمان بیمار دخالت نکند.

عدم اجرای دستور بازپرس توسط جراح باعث می شود وی فرمان بازداشت دکتر رزمجویی را صادر و تنها جراح این شهرستان در مقابل دیدگان بیماران و پرسنل بیمارستان با دستبند به بازداشتگاه منتقل شود.

اما سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت دو واکنش مختلف به این حادثه داشته است؛ یکی گفتگوی تلفنی با رییس قوه قضاییه و دیگری نوشتن یادداشتی در اینستاگرام.

هاشمی با انتشار تصویر زیر در صفحه اینستاگرام، نوشت؛ 

برای خانم دکتر رزمجویی

حسن حضور در شبکه های اجتماعی این است که با سرعت شگفت انگیزی در جریان اخبار، و متاسفانه گاهی هم شایعات قرار می گیریم.
سرعت بالا در اطلاع رسانی نقطه مثبت این شبکه هاست. باید فکری هم برای دقت و صحت کنیم. این البته کار متخصصان حوزه ارتباطات است. دیروز که همراه رییس جمهور در سفر کردستان بودم. خبری به دستم رسید درباره بازداشت یکی از همکاران عزیزمان در حین انجام وظیفه در شهرستان ممسنی. سپردم درباره موضوع تحقیق کنند.

امروز صبح گزارش دادند که خانم دکتر فروغ رزمجویی، متخصص جراحی عمومی در بیمارستان ولی عصر نورآباد ممسنی، چون دستورات بازپرس پرونده در مورد خانمی چاقو خورده در یک نزاع خانوادگی را اجرا نکرده، مورد عتاب قرار گرفته و در نهایت برای چند ساعت بازداشت شده است!

البته با دخالت ریاست دانشگاه مساله حل و فصل شده و گویا رييس محترم دادگستری استان هم دستور رسیدگی برخورد لازم با این اقدام را صادر کرده است.

این اتفاق، تاسفبار است و همه ما باید برای پیشگیری از تکرار آن، آستین همت بالا بزنیم. من هم در همین راستا با ریاست محترم قوه قضاییه صحبت کردم و نامه ای نیز خدمتشان فرستادم. امیدوارم با نگاه مدبرانه ای که ایشان دارند، این رویداد تلخ، نتیجه ای شیرین برای عموم همکاران داشته باشد.

اما به اقدام خانم دکتر رزمجویی افتخار می کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره ای کوتاهی نمی کنند.

خانم دکتر رزمجویی، سپاس مرا پذیرا باشید.

درخواست پیگیری حقوقی و برخورد جدی با خاطیان پرونده بازداشت غیراصولی پزشک بیمارستان ممسنی

وزیر بهداشت همچنین در پی بازداشت غیراصولی پزشک جراح عمومی بیمارستان نورآبادممسنی در حین انجام وظیفه وارائه خدمت پزشکی، در گفتگوی تلفنی با رئیس قوه قضائیه خواهان برخورد جدی و پیگیری حقوقی با خاطیان این اقدام شد و نامه ای را نیز در این خصوص خطاب به رئیس قوه قضائیه ارسال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ هاشمی علاوه بر گفتگوی تلفنی طی نامه ای ضمن تشکر از توجه آیت الله آملی لاریجانی به حوزه سلامت، با ابراز تاسف از برخورد غیر حرفه ای مقام قضایی که با ادعای اجرای قانون اقدام به دستگیری غیرقانونی پزشک جراح کرده بود، این اقدام را خلاف قانون برشمرده و خواهان برخورد جدی قضایی با مامور خاطی شد.

هاشمی تاکید کرد: مامور خاطی به منظور اجرای انجام فرآیند بازپرسی از بیمار مصدوم وارد بیمارستان شده و حین انجام ارائه اقدامات درمانی اورژانس توسط پزشک معالج به بیمار ضمن ممانعت از ادامه انجام فعالیت پزشک در جهت مداوای بیمار، اقدام به دستگیری همکار خانم جراح عمومی کرده است. این در حالیست که پزشک جراح تنها بر اساس رسالت حرفه ای خود در برابر اقدام غیر حرفه ای و غیر اخلاقی مامور مورد نظر مقاومت کرده بود و این گونه مورد بی احترامی قرار گرفت.

به گفته او این پزشک در شرایطی دستگیر شده است که مرکز درمانی مورد اشاره وچندین بیمار بدحال دیگر به حضور پزشک بسیار نیازمند بودند، حال آنکه وی ناچار به ترک محل کار شده است. شرایط دستگیری پزشک با دستبند آثار بسیا بد و نامطلوبی در محیط بیمارستان و دیگر مراکز درمانی کشور به جا گذاشته است.

درپی وقوع این اتفاق همچنین وزیر بهداشت طی مکاتبه ای خواهان پیگیری قضایی و برخورد جدی با مامور خاطی و جلوگیری از تکرار چنین مواردی درجهت رفع نگرانی از جامعه پزشکی و خدمت گیرندگان مراکز درمانی شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 113
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران کرجی A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    احسنت به دادستان شجاع که این کار رو کرد جناب وزیر محترم بهداشت : باید قبول کنی که بعضی پزشکان اونطور که باید به بیماران نمیرسن و باید برخورد جدی با ایشان انجام پذیرد
    • درخشاني A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      5 4
      حاجي اصلا جريان رو ميدوني چيه ؟؟؟؟؟
    • پزشک IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      کسی میتونه اینو تشخیص بده که پزشکی بلد باشه نه امثال شما.
    • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      تو خودت دیپلم داری که درمورد پزشکی داری صحبت میکنی؟
    • بی نام A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      مثل اینکه متوجه نشدی دادستان دخالت میکنه تو کار جراح همین دخالت رو جراح تو کار دادستان میکرد بازم آفرین میگفتی؟
    • ایلیا GB ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      به نظرم اصلا نخوندی چی شده فقط خواستی یک نظر داده باشی
    • بی نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      3 2
      شما مثل اینکه متنو نمیخونیا میگه بازپرس گرفت بردش دادستان کجا بود بازپرس چه حقی داره بی خود هر وقت دلش خواست یکیو دستگیر کنه ببره قانون جنگل که تیست هرج و مرج ایجاد میشه امروز این خانوم دکتر فردا یکی دیگه که دلش خواستو دستگیر میکنه و مسلما با نبود این خانوم دکتر چندین ساعت بیماران و بیمارستان از داشتن پزشک جراح کشیک محروم بوده کماینکه ممکن بود بیمار اورژانسی در اون بین باشه وا در نهایت این خانوم تو شبکه ها اجتماعی از کتک خوردن از جانب این اقای بازپرس هم یاد میکنن که اصلا قابل توجیه نیست
    • بی نام A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      53 89
      کار اقای وزیر قابل تحسین هست ولی ظاهرا ایشون فقط وزیر پزشکان هستند و سایر عزیزان زحمتکش واقعی کادر درمان رو فراموش کردن. ایشون در حمایت از پزشکان بسیار صنفی عمل میکنند
    • بی نام DE ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      3 3
      خداییش یه بار متن رو خوندی؟ حالا از پزشکا بدت میاد به کنار،شما اولا فرق دادستان با بازپرس رو میدونی؟ شرح واقعه رو میدونی؟ آخه تا کی مردم ما با بخل و کینه و تخیلات واهی سیر میکنن ضمنا دیگه به مسی هم توهین نکن، این حرفت در همون کلاسه
    • حسین RO ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      3 2
      چقدر معلومه عقده داری عزیزم... خدا ان شاله که حالت را خوب کنه...
    • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      1 2
      ببين كار به كجا كشيده كه اينجا ها ملت ميان مي گن افرين تو اصلا صلاحيت نداري نظر بدي هر وقت نصف عمرت رو چاقو خورده ديدي حرف بزن دست هركي يه گوشي و نت بدن همينه ديگه ك
    • پزشک. A1 ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      58 9
      اگر مریض نیازمند جراحی مثل تصادفی را که برای ادامه حیات خود نیازمند جراحی بود در زمان بازداشت ایشون به بیمارستان میاوردند چی؟ شما اصلا میدونید جراح کشیک یعنی چی؟
    • بی نام A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      1 1
      اشتباهی مثبت دادم.ببخشید
    • ali EU ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      4 2
      آقا یا خانم محترم کجای این داستان ربط داشت به عدم رسیدگی پزشک به بیمار؟؟؟؟؟؟؟ پزشک به اون دادستان گفته تو کاری که متخصص نیستی دخالت نکن چرا باید دستبند بخوره ؟؟؟ چطور دستبند زدن و با زور یکی رو بردن از نظر سخنگوی قوه قضاییه بازداشت حساب نمیشه و ایشون چون متخصص هستند می تونن تشحیص بدن ایشون بازداشت نشده اما با وجه التزام آزاد شده ولی خانم دکتر اجازه تشخیص نداشته؟؟؟؟؟؟؟ آیا احیانا روی سر مردم ایران شاخ و در پشتشان دم می بینید. آیا بازداشت از نظر عرفی نه از نظر حقوقی چیزی جز دستبند زدن ، بردن به زور و مفتضح کردن یک پزشک می باشد آیا این است امنیت از نظر قوه قضاییه که باید از مامور و قاضی بترسیم؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ممسنی A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      1 0
      معنای جدید شجاعتتالیف مهرداد کرجی.... در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب //یا رب مباد انکه گدا معتبر شود
  • آراد IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    درود به اون دکتر و درود به دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت که انصافا تلاش های ایشون در طی این مدت چشمگیر و مورد رضایت مردم بوده و ان شااله خواهد بود. امیدوارم روزی فرا برسه که تک تک شهروندان ایران عزیز از چنین حمایتی برخوردار باشه.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    چه عجب آقای وزیر یه بار طرف ما همکاراشو گرفت
  • بی نام CA ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    ندیدم تا حالا درباره تظلم خواهی بیماران از پزشک ها اقای وزیر مطلبی منتشر کنه. ایشون وزیر پزشک ها هستند نه وزیر بهداشت و سلامت مردم
    • بی نام DE ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      48 47
      حالت خوبه؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      2 2
      ظاهرا شما اخبار رو کامل دنبال نمی کنید . سر جریان قتل مرحوم دکتر پیرزاده ، برخی همکاران عزیز پزشک کلا قتل رو به گردن وزیر انداختند و گفتند همه این رفتارها با پزشکان بخاطر عدم حمایت وزیر از آنهاست هر کسی از ظن خود شد یار من ......... اکثر ما ایرانیها فقط شرایط خودمون رو ملاک قرار میدیم
  • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    چه ساپورت و شبکه ای دارن این پزشکها کسی حریفشون نیست بدبخت مهندسین روزنامه نگاران معلمین و ... اگر این اتفاق برای انها می افتاد که زیاد هم افتاده از سنگ صدا در نمی اومد
    • بی نام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      پزشکان لابی خیلی قوی ای دارند و اینجوری هستش که درآمدشون با اختلاف از بقیه تخصص ها بیشتره در حالی که در کشورهای دیگه اینظور نیست.
    • امین A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      4 4
      من نمیگم پزشکا قدیسن و یا اینکه کار اشتباه نمی کنن و کسی حق نداره بشون انتقاد کنه ولی فرق این پزشک با شمای مهندس اینه که ایشون داشته تو یه جای محروم خدمت میکرده، شما داری تو جاهایی که پول بیش تری گیرت میاد کاسبی می کنی، امیدوارم متوجه بشی و این طور حسودانه خودتو مقایسه نکنی.
    • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      4 5
      من پزشك نيستم ولي چر فقط پزشك ها رو مي بينيد شمابرو ميوه فروشي، اينجوري نيست؟ارايشگاه؟ گل فروشي؟توي يه شهر كوچيك هم ازت براي پول اضافه مي گيرنحالا مبلغ ناچيزي كه شايد بعضي از پزشك ها بگيرن كل جامعه پزشكي رو درگير كرده؟براي يه صلاح سر تا 200300 هزار تومان مي گيرن چرا داد نميزنيد نرخ مصوب اتحاديه كو؟يا بقيه اصناف اين كشور
  • فرود A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    بنده یک فرهنگی هستم با25سال سابقه بسیار متاسف شدم ازبازداشت سرکارخانم دکتررزمجویی که بی جهت بازداشت شده درحالی که درحال انجام وظیفه بوده اندبه جای این که ازوی تقدیرشودویاخسته نباشید گ.فته شودبازپرس درامورات پزشکی مداخله می نماید
  • یک فارغ التحصیل حقوق IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    دستور قاضی اجرای قانون است وباید فورا اجرا شود حالا دکتر .کارگر . رئیس جمهورر و ... نمیشناسد . متاسفانه در مملکت ما کوچکترین بهائی به دستور مقام قضائی نمیشود در حالیکه در اغلب کشورها دستور قاضی حجت است چه خوشمان بیاید یا نه
    • علی A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      70 8
      در هر صنفی ادم بی انصاف هست.جلوی ستم را باید گرفت
    • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      80 33
      البته حرف شما متین جناب حقوق دان ولی در موارد حقوقی نه پزشکی
    • بی نام A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      آخه نادان تو که فرق قاضی و بازپرس را نمیدونی چجوری فارغ التحصیل شدی؟نتیجه نظام ضعیف آموزش عالی امثال شماست
    • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      72 26
      شما واقعا حقوق دانى؟؟؟
    • مهرداد A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      37 7
      در چارچوب قانون البته
    • بی نام EU ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      69 32
      اقای فارع التحصیل حقوق. بخشی نگری در اوضاع سبب شده که الکی الکی ، ایشون قدرت بگیره وگر چه ربطی ب یه بازپرس داره ک دستور رسیدگی ب مصدومی را بده که رسیدگی هم شده این عین ناکارآمدی یه مجموعه است. درود دکتر هاشمی. درود به خانم دکتر رزمجویی
    • بی نام A1 ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      3 3
      دوست عزیز از شما بعیده که فارغ اتحصیل حقوق هستید،اولا ایشون بازپرس بودند وقاضی نبودند،دوما اگر ایشون بگن که باید فلانی رو جراحی کنید ولی طرف به جراحی احتیاج نداشته باشه چی؟ هیچکس نمیتواند در تصمیم پزشک دخالت کند مگر خود بیمار یا پزشکان بالاتر امان مرکزدرمانی. رییس جمهور ونمایندگان وغیره هم که مصونیت قضایی دارند وقاضی کاره ای نیست که بخواد بهشون دستور بده.
    • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      2 3
      دستور قاضی نباید شامل امور تخصصی شود و گرنه سنگ روی سنگ بندنمی شود. به نظر من استثنتئا حق با پزشک بود و در اینجا قاضی شئن خودش را پایین آورده
    • یک فارغ التحصیل حقوق IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      2 0
      برادر دانا و با ادب در کل به بازپرس . دادیار . دادرس و دادستان عنوان قاضی صدق میکند . همه ی اینها مقام قضائی بوده و در مسند قضاوت قرار دارند منتها درجه و اهمیت و رتبه شان با هم متفاوت است . بهتر نیست بجای توهین حرف زدن را یاد بگیریم ؟؟
    • ali EU ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      2 3
      ببخشید شاید دستور داد لباسهامونو........... باز هم باید اجرا کنیم چون دستور قاضیه از کجا مدرک گرفتی ؟؟؟؟؟؟؟ می دونی توهین به پزشکان و ممانعت از انجام وظیفه تو حین انجام وظیفه از نظر همون حقوقی که شما خوندی جرم محسوب می شه خال اوغلی
    • بی نام A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      2 2
      تو که اینقد سواد نداری........ دستور قاضی حجت نیست بلکه حجت فانونه قانون پس دستور قاضی وقتی حجته که برطبق قانون باشه و لاغیر
  • محمد A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    دکتری‏ ‏که‏ ‏اینقد‏ ‏گستاخ‏ ‏هست‏ ‏باید‏ ‏خیلی‏ ‏بدتر‏ ‏باش‏ ‏صحبت‏ ‏بشه
    • علی A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      81 12
      دلیل تنفر از یک نفر واسه این نیست که اون ادم بدیه بلکه واسه اینه که اون داره کاری رو میکنه یا در جایگاهی هست که تو ارزوشو داشتی.
    • بی نام A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      73 22
      انشاالله کارت به چنین دادستانی بیافته
    • بی نام A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      92 19
      بنده.یک معلم هستم.وبه نوبه خود دخالت بازپرس را در کا. پزشکی محکوم میکنم وبه وزیر محترم بابت اقدام به موقع تبریک میگویم
  • امير IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    شایان یادآوری است که طبق قانون، دادگاه‌ها و دادسراهای جمهوری اسلامی ایران در هر یک از شهرستان‌ها باید حداقل ۴۸ ساعت قبل از احضار و جلب هر یک از مشاغل پزشکی به دادگاه و یا دادسرا به‌خاطر رسیدگی به بزه ناشی از حرفه‌ی صاحبان مشاغل پزشکی، مراتب را به اطلاع هیات بدوی انتظامی نظام پزشکی شهرستان مربوطه برسانند. همچنین به‌گفته‌ی یک حقوقدان در پاسخ به سایت انجمن پزشکان عمومی ایران، اولاً نوع جرم مطرح شده در حدی نبود که نیاز به بازداشت وجود داشته باشد و در ثانی، حتی در صورت توهین به بازپرس از طرف خانم دکتر، طبق قانون آیین دادرسی کشوری، قاضی کشیک باید رفتار خانم دکتر را صورت‌جلسه و پیرو آن صورت‌جلسه به‌عنوان توهین به مامور در حین انجام وظیفه شکایت می‌کرد تا بعد برای خانم دکتر احضاریه‌ی دادگاه صادر می‌
    • حقوقدان RO ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      47 75
      با سلام بايد متذكر شد جنانجه در منظر بازبرس جرم مشهودي واقع شود بدون نياز به هركونه إرجاع ميتواند رأسا أقدام نمايد و مستندا به ماده٥٧٦ قانون مجازات إسلامي بخش تعزيرات بزشك مرتكب جرم شده است و بازبرس صحيحا دستور بازداشت وي را صادر نموده است
  • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    این هزار بار آقای دکتر هاشمی کار درمان فقط و فقط کار پزشکه نه وکیل نه دادستان نه مهندس نه حتی پرستار، اگر تخلفی هست باید توسط وزارت بهداشت و نظام پزشکی برخورد بشه ، اگر پزشکان در درمان احساس امنیت نکنن اولین کسانی که آسیب می بینن بیماران هستند . الان در nicu اصفهان در بخش خصوصی پزشکان حاذق حاضر نیستن به خاطر ساغتی بیست هزار تومان خودشونو به دردسر بندازن. شما می دونید عدم حضور پزشکان حاذق در این بخش یعنی چه فاجعه ای
    • احمد ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      51 75
      دكتر جماعت فقط پولو ميشناسه،اگه پول داشتى درمانت ميكنن تازه اونم با هزار منت ،اگه پول نداشنى كه مشخصه بايد برى بميرى پيشنهاد ميكنم اگه خواستين بميرين تو بيمارستان نباشه كه بايد براى مردن هم پول بدين
  • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    الان یه عده از همونا که به مسی فحش دادن میان میگن شاید دکتره فلان کار رو کرده........ نه جونم اغلب پزشکا دارن تو مناطق دورافتاده به مردم خدمت میکنن در شرایط سخت و در جاهایی که بعضی،بعضی از مسوولان به الفبای وظایف و حدود خود آشنا نیستن،معدود پزشکایی که تو تهران و مراکز میبینید نماد پزشکی نیستن
    • مسعود RO ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      51 12
      احسنت
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    47 15
    آفرین
  • بهمن A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    98 13
    ازاینکه جنابعالی اینقدر به فکر همکارانتان هستید باید به شما دست مریزاد گفت وبه اقای فانی که همکارانش در جلو مجلس برخورد میشود وسکوت اختیار میکند افرین گفت
  • بی نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    چه خبره خون پزشکان خیلی رنگینه وزرای سایر صنوف چرا واکنش نشون نمیدن دیگه از گل نازکتر نمیشه گفت به این پزشکان
    • علی A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      53 21
      برادر حسادت نکن،تلاش کن،
    • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      0 0
      اینکه کسی از سایر وزرا عکس العمل نشون نمیده مربوط با اینه که به وظیفه خود عمل نمیکنه. چرا چون میخواد بده نشه . بتونه بعدا بده بستون داشته باشه و ... صرف تفاوت داشتن با بقیه که نقطه ضعف نیست
    • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      24 12
      حسادت نكن
    • بی نام GB ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      27 4
      به هیچ صنفی نباید توهین به
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    خوش به حال پزشکا در دورترین جای ایران و کم نام و نشان هم باشن بازم وزیر ازشون حمایت میکنه
  • رضا A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    45 59
    من اهل ممسنی هستم. اینطور که به نظر می رسه نیست. ما به بیمارستان شهرمون میگیم "غسالخانه". برخورد پرسنل بیمارستان واقعا افتضاح است و البته تخصص هم که ندارند. علتش هم رابطه بازی در استخدام و بکارگیری پرسنل هستش. اینو من نمی گویم. خودتون با مردم شهرستان صحبت کنید، آمار همه چی دستتون میاد.
    • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      2 1
      طبق تجربه من کلا مردم اکثر شهرهای کوچک به تک بیمارستان بزرگ شهرشان همین عنوان را میدهند چون بالاخره یکی از اقوامشان را بدلیلی در انجا از دست داده اند و همگی هم مایلند کادر درمانی را مقصر بدانند بگویند فلان امپول را بهش زدند و مرد.
    • سارا RU ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      2 1
      اقا رضا هین نظر رو در یک سایت دیگه به اسم مریم نوشته بودی خیلی راست میگی شما چرا اسمتو عوض می کنی
    • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      0 0
      خبر آنلاين جون شما كه رسالتت همينه درمورد گفته اين عزيز ي تحقيق بكن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    36 7
    ای کاش وزیر محترم راه و شهر سازی و رئیس محترم نظام مهندسی کشور هم به همین میزان از مهندسان حمایت میکردند...
  • حقوقدان RO ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    18 59
    با سلام بايد متذكر شد جنانجه در منظر بازبرس جرم مشهودي واقع شود بدون نياز به هركونه إرجاع ميتواند رأسا أقدام نمايد و مستندا به ماده٥٧٦ قانون مجازات إسلامي بخش تعزيرات بزشك مرتكب جرم شده است و بازبرس صحيحا دستور بازداشت وي را صادر نموده است
    • بی نام DE ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      38 6
      جناب حقوقدان جرم محرز کدومه؟ اینکه به درخواست بازپرس که دخالت در امور درمانه چشم نگفته؟ تعزیرات ؟ طرف به خانم دکتر گفته پاشو بقیه رو ول کن دوباره بیا بالاسر فلانی که همین الان دیدیش شما حقوق دانی جدا؟واویلا
  • بی نام A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 2
    آون افرادی که از کار بازپرس حمایت میکنن به این فکر کردند که بازداشت تنها جراح یک بیمارستان عواقبی میتونه داشته باشه؟ جای شکرش هست که تو مدت بازداشت ایشون بیمار ترومایی یا هر بیمار دیگه که نیازمند اقدام اورژانس جراح باشه به بیمارستان مراجعه نکرده اما اگه این اتفاق میفتاد و تا رسیدن جراح مریض فوت میکرد کی جوابگو بود؟ آیا هر کسیکه نقش میداشت تو این فوت خودش رو میبخشید؟ اگر هم خطا یا جرمی مرتکب شده بوده باید با درنظر گرفتن شرایط برخورد میشده طبق "قانون" صورتجلسه و گزارش میشده نه اینکه بخاطر برخوردن به غرور کاذب آقای بازپرس چنین ریسک بزرگی متحمل بیمارستان و بیماران مراجعه کننده میشده
  • محمد A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    3 0
    با سلاماینو برا اونایی مینویسم که میگن افرین به دادستان وخوب کاری کردو...یه بیمار اورده بودن این خانم بالا سرش بودنشرایط بیمار هم اصلا خوب نبود ولی جناب دادستان میخواستن به زور اون خانم رو ببرن برا بازجوییاولا دادستان به چه حقی میخواست یه بیمار رو که داشت جون میداد ببره برا بازجویی؟یعنی بازجویی اونا از جون یه ادم مهمتره.دوما اون خانم دکتر که اونجا بودن مسئول بقیه بیمارا هم بودن که با بردن ایشون کلا همه بیمارا سرگردون شدن.سوما جناب دادستان فقط برا این خانم دکتر رو بازداشت کردن که بگن حرف حرف خودشونه.فقط باید بگم متاسفم برا این دادستان که حد و اندازه خودش رو ندونست
  • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    26 4
    ای کاش دامپزشکان هم همچنین وزیری داشتن
  • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    25 68
    ﺟﻪ ﻓﺮﻗﻲ ﺑﻴﻦ ﺩﻛﺘﺮﻫﺎ ﺑﺎ ﺑﻘﻴﻪ ﻫﺴﺖ؟ ﺟﺮﺍ ﺗﻮﻗﻊ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺑﺎﺳﺨﻜﻮ ﻧﺒﺎﺷﻦ ﺑﺮﺍﻱ ﻭﺯﻳﺮ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ ﻣﻨﺎﺳﻔﻢ
    • mostafa A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
      2 1
      اونا دکتر نیستند بلکه پزشکند هر پزشکی دکترا ندارد
  • بي نام A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    4 2
    دوست عزيزي كه ميگي خون پزشك رنگين تره تا حالا سر يك كلاسش رفتي؟؟ ميدوني ٧ سال از جووني رو گذاشتن فقط واسه عمومي گرفتن يعني چي؟؟ ميدوني كلي تلاش واسه يادگيري براي نجات آدم ها يعني چي؟؟ ميدوني صبح تا شب كشيك دوران دانشجويي يعني چي؟؟ ميدوني خوندن تعداد بسيار زيادي كتاب يعني چي؟؟ ميدوني استرس شفاي كامل بيمارت يعني چي؟؟ اگه چند پزشك پزشك نما قداست اين هنر رو خدشه دار كردن تعميم به كل نگير فقط يك بار بيا جاي دانشجووي مثل من كه ميون اين همه سهميه راهم و باز كردم و شب و روز تلاش ميكنم تا جلوي مريضم شرمنده نباشم ببينم باز هم همينا رو ميگي؟؟ اي كاش كه بدون اطلاع كلامي و نگيم
  • پزشک IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    67 8
    اگه برای بيمارهاي نیازمند جراحی در اون زمانی که خانم دکتر بازداشت بودن اتفاقی ميفتاد چي؟اون بازپرس مسئولیت به عهده ميگرفت؟ديه ميداد؟
  • بي نام ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    58 8
    اگه تو ساعتى كه پزشك نبود يه بيمار اورژانسى ميومد كه بع جراح نياز داشت مهندس و وكيل و مردم عادى به دادش ميرسيدن
  • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    29 51
    اي كاش آقاي وزير بيش از تظلم خواهي پزشكان ميلياردر به فكر تظلم خواهي بيماران باشند
    • بی نام DE ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      34 5
      آخه تو ممسنی چه پزشک میلیاردری چرا بی ربط حرف میزنی اصلا صحبت یه چیز دیگست
  • بی نام A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    50 32
    قاصی هم مثل بقیه .باید در شغلش صعه صدر داشته باشه نمیشه که تا بهشون توهین بشه دستور بازداشت بدن مگه به بقیه مشاغل توهین نمیشه نمیتوان از اختیارات برای اغراص شخصی استفاده کرد
    • فرزان A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      0 0
      تمام شهروندان جامعه و تمامی صنوف حق شکایت و پیگیری حق در مقابل توهین را دارا هستند و بر خلاف باور عمومی و حتی شخصی خودمدر قبل به جد و سریع از طرف دادستانی و هیات قضایی رسیدگی خواهد شد. در یک پیامک مورد توهین و البته کمی تهدید قرار گرفته بودم که با شکایت بررسی شد و طرف مقابل 3 شب در زندان سکونت داشت تا توانست وثیقه تهیه کند و در نهایت به 600 هزار تومان جریمه محکوم شد که در صورت تکرار مجازات زندان در انتظارش است
  • بی نام A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    52 5
    کاش وزیر آموزش و پرورش هم همین گونه از معلم ها حمایت می کرد. کاش وزیر کار هم همین طور از کارگران.
  • مهرداد A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 2
    در پاسخ به دوستانی که میگن نقاط دور افتاده لظفا فیش حقوقی و ذرامد پزشکان در مناطق دور افتاده با مهندسین در روی سکوها نفتی در وسط خلیج فارس یا نظامی های در حال خدمت در نقاط صفر مرزی و.. مقایسه گردد تا کی برای پزشکان بهشت بسازیم در اروپا و کشورا پیشرفته پزشکان زیر نظارت شدید هستند. سپاس از نیروی دادگستری دیروز یکی از اساتید چشم علوم پزشکی شیراز با چه تکبری و تحقیری صحبت میکرد پول زیاد باعث ایجاد توهم در بسیاری از پزشکان گرذیده
  • بی نام IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    14 69
    متاسفانه عده ای برای حمایت از آقای هاشمی که انصافا وزیر خوبی هستند به حمایت از پزشک خاطی پرداختند . به هر حال دادستان حق بازداشت افراد رو داره و این عین قانونه حالا اگر شکایتی هست دادگاه انتظامی مسول است
    • بی نام IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
      3 1
      بله. این حق رو داره حتی اگه از روی غرض ورزی باشه؟؟
  • بی نام RU ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    4 3
    وقتی پزشک باوجدان باشی اینطوری باهات برخورد میکنن تازه تو نطرات یکی نوشته این پزشک خیلی گستاخه و باید بدتر باهش برخورد شه من در عجبم از جهل که این ادم نمیفهمه این پزشک بخاطر بیمارش خودشو تو هچل انداخته و ثانیا اگه تو اون چند ساعت بازداشت بیمار اورزانسی میومد چی میشد جناب وزیر اینا همش دستپخت شماست دستپخت ماهها کوبیدن پزشکان با انگ زیرمیزی و...
  • بی نام RU ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    77 14
    بجای تقدیر از این پزشک باوجدان متاسفانه حسادت چشم بعضی هارا کور کرده که کامنتی گفنه مگه خون پزشکان رنگینتره برادر من اگر این خانم دکتر زندانی میشد شما دلت خنک میشد ؟الان ناراحتی که از یک انسان باوجدان حمایت میشه ؟
  • بی نام A1 ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    6 1
    من یکی از کارکنان اورژانس هستم جریان اینطوری شد که یه خانم چاقو خورده بدحال اوردن همون موقع خانم دکتر کادر داشتن به مریض میرسیدن که مامورای کلانتری اومدن و بازور اجازه ادامه درمانو نمیدادن که بخوان بازجویی و فلان بکنن که خانم دکتر گفت مگه نمیبینید داریم روی بیمار اورژانسی کار میکنیم که بعد مامورا با بازپرس برگشتن که بازم خانم دکتر مقاومت کرد اما متاسفانه بعد از توهین و ضرب وشتم خانم دکتر از پشت بهش دست بند زدن و کل اورزانس خورد بهم و همه همکارا اعتراض کردن بدیش اینجا بود چون این خانم دکتر طرحی هستش و کسی رو ت اینجا نداره بچه کوچیکشم میاره بیمارستان که متاسفانه همه این اتفاقا جلوی بچش افتاد بعد از بردنش با اعتصاب کادر و تلاش رییس دانشگاه بعد چند ساعت ازاد شد
  • بی نام RO ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    63 16
    خدایا این مردم حسود را به راه راست هدایت کن.آمین
  • سعید RO ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    68 7
    مثل این میمونه مه خود دادستان رو به خاطر این که حکم بازداشت یه دزد دو دقیقه بعد از صدور اجرا نمیشه بازداشت کنن. جدیدا همه فکر میکنن میتونن تو پروسه های درمانی دخالت کنن. اصلا اینشون حق دستور دادن به پزشک در مورد پروسه درمانی رو نداشت چه برسه به بازداشت.
    • بی نام RO ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      0 3
      توجه توجه می بایست به مسائل حقوقی اشرافت داشته تا بتوان به این موضوع صحیحاً نظر داد چنانکه در نظرات فوق آمده هر شخصی در راستای اجرای قانون مکلف به اجرای دستور مقام قضایی بوده و مطمئناً آقای وزیر هیچگونه اشرافی به مسائل حقوقی نداشته که چنین مکاتبه ای با رئیس قوه نموده اند و مطمئنا این مکاتبه مورد عنایت رئیس قوه نبوده چرا که بازپرس در راستای بهبودی بیمار دستور مقتضی صادر و پزشک از اوامر قضایی استنکاف نموده اند. شایسته است دوستانی که می خواهند از منظر قانون قضاوت نمایند نگاهی گذرا به ماده 576 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات نمایند.
  • amin IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 3
    فارغ از تمامی مسایل داستان قدری بو دار است .یهویی وزیر خبر دار میشن یهویی وزیر هم پیگیری میکنن و داد وبیداد و اصلا معلوم نیست پزشک مورد نظر چه برخوردی کرده ...البته اگر به طیف پزشکان برنخورد برخی از این دوستان خدا رو هم بنده نیستند چه رسد به اینکه متخصص هم باشند ..بنده به عینه تجریه خوبی از این دوستان ندارم و فکر میکنم همه ما شاهد رفتار متکبرانه این دوستان بوده ایم. صد البته نمیتوان قشر پزشکان شریف و محترمی که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند را نادیده گرفت. تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ...
  • رسول A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    71 12
    خدا قوت خانم دکتر احسنت
  • بی نام A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 0
    من هم شما پزشکان و هم مردم رو به رعایت انصاف دعوت می کنم. از اون حرکتی که برای سریال مدیذری کردین واقعا متنفر شدم ازتون از مردم هم میخام حمله نکن به پزشکا ادمای خوب هم بینشون زیاده
  • فرهاد A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 0
    فكر ميكنم قبل از هرگونه قضاوت اطلاع از موضوع داشتن لازمه . در اورژانس بيمارستان خانم دكتر بلافاصله بر بالين بيمار چاقو خورده حاضر ميشود و اقدام اورژانسي لازم را انجام ميدهد و سپس در ايستگاه پرستاري اقدام به نوشتن دستورات دارويي ميكند كه در اين زمان بازپرس پرونده از وي ميخواهد كه برود بالاي سر مريض بايستد و دكتر اعلام ميكند كارهاي لازم انجام شده ولي بازپرس از وي ميخواهد برود بالاي سر مريض بايستد و دكتر ميگويد در بيمارستان فقط از مافوق خود دستور ميگيرد حتما ميدانيد كه در بيمارستانها همانند سربازخانه ها سلسله مراتب وجود دارد و پاسخگوي مسايل حقوقي رييس بيمارستان است و اگر پزشك قصوري كند بعدا از طريق مراجع قانوني كه شامل نظام پزشكي و دانشگاه و نماينده قوه قضاييه است به موضوع رسيدگي ميشه
  • بی نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 1
    مشخص هست که بازپرس عصبانی شده. دلیلش هم مشخص هست. دیده بیمار داره میمیره، به دکتر گفته لطف کن ایشون رو ویزیت کن.. خانم دکتر هم کله شقی کرده که ربطی به شما نداره.. در حالی که می تونست حداقل برای احترام به جان انسان یا حداقل بازپرس پاشه بره سریع وضعیت بیمار رو چک کنه که نیابد کار خیلی سختی هم باشه. بازپرس هم دیده بیمار داره می میره و دکتر عین خیالش نیست، از عصبانیت گفته بهش دستبند بزنن..
  • ناشناس IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 0
    آسپرین اعدام باید گردد خخ گفتم یه چیزی گفته باشم خخ
  • بی نام A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 2
    سلام من نمیگم این خانم دکتر حقش تنبیه بوده ولی من خودم به شخصا دیشب رفتم ارژانس دکتره بیشعور اصلا منو معاینه نکرد ومنو فورا ویضت کرد وفرستاد بیرونچون ایشون سرشون شلوغ بود در شبکه اجتماعی لاین بنده خدا میترسید که عقب بیافته از پست ها من میگم این اشخاص باید واقعا تنبیه بشن
  • امير ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 2
    درود بر خانم دكتر رزمجويي و وزير محترم بهداشت...
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 1
    واقعا دست اون دادستان درد نكنه،اينجا رفتنت بيمارستان دست خودته برگشتنت با خداس اونم بخاطر وجود پرسنليه ك ذره اي ب حال بيمار توجه ندارن وجدان كاري ندارن،اينو ميتونين از كل مردم نورآباد سوال كنين ببينين چن درصد مردم از وضعيت بيمارستان اينجا راضين
  • ali A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 1
    کار اون دادستان درست نبوده ولی در مورد واکنش سریع السیر وزیر بهداشت در دفاع بی چون و چرا از همکارش باید بگم این دکترا شورش رو در آوردن ، من از نزدیک با تعداد زیادیشون زندگی کردم واقعا خودشون رو برتر از دیگران میپندارند و فکر میکنند عقل کل هستند .
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    3 1
    بعضی پزشکان بسیار بد برخوردهستتند و ادب خوبی در برخورد با بیماران ندارند
  • بهزاد A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 1
    كار بازپرس كه خيلي بد و وحشتنكاك بوده و بايد از پزشك مربوطه حمايت بشه ولي آقاي وزير گويا فقط حامي هم صنف هاي خودشون هستن هنوز قضيه سريال در حاشيه رو فراموش نكرديم. كاش يكبار هم يك پزشك رو به خاطر بي مبالاتي تنبيه كنه
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 1
    بازپررررررررس
  • ali IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    3 1
    قطعا بازداشت خانم دکتر بخاطر رضای خدا ورعایت قانون نبوده بلکه بخاطر عصبانیت وناراحتی بازپرس واستفاده از موقیعت شغلی خودش بوده والا دکتری که حتی در حین درمان غیر عمد ادم میکشه فقط جریمش میکنن اونوقت چطوریه که برای بحث بااقای بازپرس باید بازداشت بشن
  • مسعود A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 1
    نمیشه قضاوت کرد. اخرش واقعیت مشخص میشه ولیربعضی پزشکان متخصص لیاقت این برخوردها رو دارن
  • مظلوم IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 1
    درود خدا بر دادستان محترم با برخورد قاطع ایشان با اینچنین پزشک های پولکی که جان بیمار اورژانسی کوچکترین اهمیتی براشون نداره..فقط پول...باشد که درس عبرتی باشد برای تمامی پزشک های پولکی...
  • پزشک A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    3 2
    کاش به جای این همه حسادت یک دوره برای کنکور پرشکی درس میخوندین وانشاء آله اگر هوش و پشت کارداشتید قبول میشدید و 7 سال به جای جوانی کردن در کتابخانه ها و بیمارستانها به دور از خانواده سر میکردبد سپس پرشک عمومی میشد ید وبه ننهایی برای طرح به یک روستای دور افتاده میرفتید بعد از 3 سال مجددا امتحان تخصص میدادید و اگر قبول میشدید سال اول 15 شب در ماه سال دوم 12 شب سال سوم 10 شب و سال چهارم 8 شب در ماه کشیک میدادید .این علاوه بر تمام روزهایی است که در این 4 سال تا ساعت 2 باید در بیمارستان باشید.در نهایت سال 4 پس از گذراندن 3 امتحان طاقت فرسا که هر کدام از کنکور سراسری سخت تر است مفتخر به درجه جراح عمومی شده و برای اراءه خدمت برای 8 سال به ممسنی میرفتید.هرکی خیلی حسرت ما رو میخوره بسم اله
  • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    13 0
    عجب شیر تو شیری است وای خدایا بخندم یا گریه کنم؟
  • نازنینن US ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    45 3
    به اون آقای محترمی که فرمودند دستور قضایی لازم الاجراست هیچ مقام قضایی یا بالاتر از اون نمیتونه پزشکی رو که در حال انجام وظیفه ی پزشکی است به دیدن بیمار دیگه مجبور کنه
  • سینا US ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    فاتحه جامعه پزشکی ما رو باید خوند ولی نه اینجوری
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    یه بار اومدن داداش منو توی مطب جلوی بیمارا بردن کلانتری با ماشین پلیس. بعدش تو کلانتری مشخص بود که داداشم یکی از ده امضا کننده ضمانت یه چک بوده که از قضا همه ده امضا کننده پزشک بودن و لی به خاطر شناخته تر بودن برادر من و حسن شهرت ایشون اومدن و بردنش کلانتری که بتونن تحت فشار قرارش بدن واسه ضمانت چکی که انجام داده. حالا برادر من همیشه به مردم فقیر کمک میکرده و هیچ چک برگشتی نداشته....
  • مهدی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    آقای حقوق دانی که قراره شماهم درآینده بشین یکی مثل این بازپرس و با رای های سلیقه ای مردم بیگناه رو بازداشت کنین یه بازپرس چی ازحال مریض میدونه که میخواد دخالت کنه اون حالا که درسهای قانون رو خوب بلد نیست ونگاهشون نکرده حداقل یکم فیلم نگاه کنه
  • matin IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    این کارا چه
  • علی A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    کاش هرکس وظیفه اش را می دانست وحدود کاریش را رعایت می کرد وبعضی ها خود را تافته جدا بافته نمی دانستند وهمه خود را در مقابل تک تک افرا د جامعه مسئول می دانستند به نظر من باید به علم وجایگاه این پزشک زن که در محرومترین شهرستان ایران خدمت می کند احترام گذاشت وبه احترام ایشان سر تعظیم فرود اورد واگر تخلفی صورت گرفته باشد که نگرفته با صبر ومتانت برخورد کرد نا با توپ.تشر و ناسزا کاش متولیان قضایی در مقابل تضییع حقوق همه افراد همیشه دست به دستبند باشند به امید روزی که تحمل همدیگر را داشته باشیم وبتوانیم چشم دیدن همدیگر را داشته باشیم
  • همشهري خانم دكتر رزمجويي A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    سلام به همه شما با نظرات متفاوتتون/ دادستان محترم قبل از ممسني دادستان شهرستان رستم بود كه كلا ايشون خيلي تند برخورد ميكنند و با ارباب رجوع برخورد خوبي ندارند و خود بنده رو دستبند زد چون من شاكي يك پرونده بودم و به محض اينكه وارد اتاقش شدم بي مورد روي من داد زد و فقط بهش گفتم داد نزنيد و صداتونو بالا نبريد كه دستور داد من رو دستبند بزنند و تهديد كرد كه بازداشت ميكنم و من به ايشون گفتم جرمي نكردم كه بازداشتم كني و با داد و بيداد زياد باعث شد من گريه كنم در حالي كه من شاكي پرونده بودم مرد هم هستم و تحصيلاتم هم كارشناسي ارشد بود و سابقه دادگاه و محكوميت نداشتم.كلا ايشون رو اگر بپرسيد از 100 نفر شايد 1 نفر ايشون رو تاييد كند.در برخورد با مردم قاضي باشي دادستان باشي بايد شخصيت مردم رو نگه داري
  • یوسف A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 4
    من خودم ساکن ممسنی میباشم. و البته تجربه حضور در بیمارستان شهرمان و دیدار با این خانم دکتر را داشته ام. بنده حق را به بازپرس میدهم. چون رفتار زشت و بی اعتنایی این خانم دکتر نسبت به بیماران و همراهانشان را دیده ام. در این بیمارستان حتی با بیماران در حال مرگ با بی اعتنایی برخورد میشود. بخاطر همین به بیمارستان شهرمان مرده شورخانه و به پزشکش مرده شور میگوییم. امیدوارم کسانی که در اینجا از خانم دکتر رزمجویی دفاع کردن خود و عزیزانشان در چنین موقعیتی که ماتجربه کردیم قرار بگیرن و با رفتار سرد پرسنل بیمارستان مواجه شوند تا دیگر ندانسته و ناحق طرف کسی را نگیرند. با تشکر
  • قاسم A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    متاسفم برای اونایی که همین طوری نظر میدن.شما اونجا بودین یا گفتگوی بین پزشک و دادستان منتشر شده؟
  • کوروش IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    1 1
    سلام .اقایاخانوم فارغ تحصیل حقوق من بیسوادم ولی اینکه شما میگید حکم قاضی واجب الاجراست درست ولی نه در هر شرایط وهرمکانی .نه خانم دکتری که شیفت هستند من خودم اتشنشان هستم ومعنی کشیک وشیفت کاملا درک میکنم .شما میدونید اگر در زمان بازداشت خانوم دکتر خدای ناکرده برای مریضشون اتفاقی می افتاد مقصر صد درصد قاضی بود/
  • بی نام SE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    1 0
    حداقل اقدام اينست كه به خاطر اين موضوع وزير بهداشت بايد استعفا دهد