۰ نفر
۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
خواننده خاص در تدارک کنسرت

مهر نوشت:

سهیل نفیسی خواننده و نوازنده صاحب سبک گیتار در تازه‌ترین کنسرتش مجموعه ای از پرطرفدارترین آهنگ‌های خود را برای آخرین بار اجرا خواهد کرد.

صمد طالقانی مدیر برگزاری این کنسرت گفت: «در کنسرت سهیل نفیسی که ساعت ۲۱ روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه سال جاری در تالار آسمان فرهنگستان هنر برگزار می شود، وی برای آخرین بار مجموعه کارهای محبوب و پرطرفدارش را برای علاقه مندان اجرا می‌کند.»

وی ادامه داد: «این کنسرت به نوعی حسن ختامی از رپرتوارهای آثار قبلی این خواننده و نوازنده است که فکر می کنم با توجه به محتوای آن که منتخبی از آهنگ های برگزیده اوست می تواند با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. موسیقی‌ای که سهیل نفیسی طی این سال‌ها به علاقه مندان ارائه داده است، توانسته هم در بین مخاطبان خاص و هم مخاطبانی که کمتر با موسیقی های خاص در ارتباطند جایگاه خوبی به دست آورد.»

به گفته طالقانی، سهیل نفیسی هم اکنون مشغول کار روی تازه ترین آلبومش برگرفته از اشعار حافظ است.

سهیل نفیسی خواننده و نوازنده گیتار در سال ۴۶ شمسی متولد شد. او که تاکنون به صورت شخصی به فراگیری موسیقی پرداخته است بیش از ۲۰ سال در بندرعباس زندگی کرد به همین دلیل موسیقی که تاکنون برای مخاطبان عرضه کرده تا حد زیادی تحت تاثیر این منطقه از کشورمان قرار دارد. علاقه فراوان او به شعر معاصر ایران، سهیل نفیسی را به سوی ترانه‌سازی بر اساس برخی اشعار به یاد ماندنی ایران معاصر سوق داد ضمن اینکه سبک خوانندگی و نواختن گیتار او را می توان نوعی نقالی موسیقایی به شمار آورد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 5
    خاص فقط چاووشی
  • عابس IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 2
    خاص فقط محسن خان چاوشي