وزارت ارشاد هیچ چراغ سبزی به یک خواننده زیرزمینی نشان نداده است

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد این وزارتخانه هیچ چراغ سبزی به امیر تتلو ،خواننده، برای دریافت مجوز نشان نداده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ یکی از موضوعات مطرح شده در نشست خبری حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد، که دوشنبه صبح پنجم مرداد ماه برگزار شد، ماجرای فعالیت امیر تتلو بود.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اینکه آیا به خواننده زیرزمینی که به تازگی توسط نهادهای غیرمرتبط با وزارت ارشاد مورد حمایت قرار گرفته است مجوز برگزاری کنسرت یا تولید آلبوم داده می‌شود؟ بیان کرد: واقعیت این است که دوست داریم خواننده‌های زیرزمینی به مرحله‌ای برسند که فعالیت‌های زیرزمینی خود را تعطیل کرده و به شکل قانونمند به اصطلاح به روی زمین بیایند و ما هم استقبال می‌کنیم از اینکه افراد هدایت شوند و راه جدیدی را برای حضور خود در مجامع هنری انتخاب کنند و اگر استعدادی وجود دارد، استعدادشان را در راستای هویت‌بخشی به فرهنگ ایرانی و اسلامی ارائه دهند.

نوش‌آبادی ادامه داد: اما در این بین با هر گونه ضد فرهنگ مخالفت می‌کنیم. اگر یک خواننده‌ای حاضر شده باشد گذشته خود را جبران و برای مردم فعالیت کند، با در نظر گرفتن صلاحیت‌های عمومی، وزارت ارشاد نیز کمک می‌کند، اما در مورد این خواننده مورد نظر، وزارت ارشاد هیچ چراغ سبزی نشان نداده و هیچ مجوزی برای این شخص در هیچ زمینه‌ای صادر نکرده است و اگر قرار باشد مجوزی برای فعالیت این خواننده داده شود، صلاحیت عمومی و محتوایی وی باید مشخص شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =