در حقیقت احمدی نژاد با شکایت از آقای جهانگیری می خواهد آن بغض و کینه ای را که نسبت به آقای هاشمی را دارد را بیان کند.

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبر آنلاین،  علت شکایت احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری را مخدوش کردن موفقیت های اخیر دولت دانست و افزود: احمدی نژاد با ارائه این شکایت می خواهد ، توجه و موفقیتی  که به نفع دولت در زمینه انعقاد توافق وین به وجود آمده را ، مقداری کدر کند .

وی بیان کرد: دلیل دیگر آن است،  که  ایشان می خواهد با شکایت از اسحاق جهانگیری ی فضای حقوقی و حقیقی را بهم بریزد و مخدوش کند و مسائلی که در رابطه با آقای بقایی و پرونده های متعددی که در رابطه با دولت ایشان  در آن هشت سال به وجود آمده خدشه دار کند.

این تحلیلگر سیاسی در ادامه گفت: وی با ایجاد شلوغی می خواهد ، بخشی از مردم متوجه نشوند که حقیقت چه بوده و در آن هشت سال چه بر سر مملکت  آمده است. با سر و صدا راه انداختن و شکایت کردن و مصاحبه  می خواهد مانع توجه به مسئله اصلی فساد شود.فساد دولت نهم و دهم تاریخی بود ، شما در هیچ دوره ای چنین چیزی مشاهده نمی کنید.ایشان می خواهد، جو کشور را شلوغ کند تا مسائل اصلی مرتبط با پرونده های عدیده فساد دوره ریاست جمهوری اش، مورد توجه قرار نگیرد.

زیبا کلام افزود: آقای جهانگیری نماد دولت یازدهم می باشد. نیم ایشان برای دولت یازدهم است و نیم دیگر برای دولت زمان آقای هاشمی رفسنجانی . در حقیقت احمدی نژاد با شکایت از آقای جهانگیری می خواهد آن بغض و کینه ای را که نسبت به آقای هاشمی  داردبیان کند.

وی در پایان گفت: دولت در قبال این شکایت باید بگذارد، قوه قضیه مسیر قانونی خود را طی کند  و آنچه را که لازم است سخنگوی دولت ، خود آقای جهانگیری و شخص رئیس جمهور برای روشن کردن افکار عمومی بگویند، برای مردم توضیح دهند و مابقی را به سیر قضایی بسپارند.

17212

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    52 10
    عجب اختلاسهایی در زمان احمدی نژاد ......
  • علی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    17 92
    اقای زیباکلام برای چندمین بار میپرسم تو چرا اینقدرازاحمدی نژاد میترسی؟چراجواب نمیدی
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    16 67
    چند ساله تهمت و افترا زدن طرف سكوت كرده حالا اگه كسي بخوادجوابشونو بده ميشه كدر كردن دستاوردهاي دولتعجبا...
  • بی نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    30 7
    دیگه هاشمینیزه اش نکنین آقای زیبا کلام. همون مطرح کردن دوباره خودش در اذهان مردم عوام که هنوز هم به دور از اخبار موثق احمدی نژاد را معجزه هزاره چندم میدونن و دزدی ها و فساد هشت ساله ایشون رو ساخته دشمنان تابلودار نظام میدونن و آمادگی اذهان برای انتخابات بعدی میتونه دلیل اصلی این شکایت باشه .
  • ناشناس A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    6 45
    آقای زیبا کلام مطمئن باش دکتر احمدی نژاد از شماها بهتر حالا هرچه باشه. الکی خود را خراب نکن. و کمتر تملق از دولت کن