ایرنا نوشت:

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان و عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در مراسم استقبال از رئیس جمهوری تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بوی جانی سوی جانم می رسد بوی یار مهربانم می رسد

مردم فهیم استان کردستان دیروز با شور و شوقی وصف ناشدنی و به بهترین شیوه ممکن از سفر رئیس جمهور مدبر و محبوب ایران اسلامی و هیات همراه به دیار اصالت و فرهنگ استقبال کردند؛ این میزبانی بی نظیر نشان از عمق وفاداری و باور راستین مردمان دین دار این خطه از میهن اسلامی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاقمندی وافر و روزافزون به رئیس جمهوری و دولت مردان دولت تدبیر و امید دارد که بی شک این محبت عمیق، مایه دلگرمی دو چندان خدمت گزاران مردم در دولت یازدهم برای تلاش مضاعف در راستای شتاب بخشی به توسعه و آبادانی دیار کردستان است.

بر خود واجب دانستیم از حضور پر شور و شعور اقشار مختلف مردم استان کردستان و به خصوص شهر سنندج به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علمای اعلام و روحانیان معزز، گروه های مختلف سیاسی، دانشگاهیان فرهیخته، نیروهای نظامی و انتظامی، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه و ... که جلوه هایی ناب و حقیقی از تحقق شعار 'دولت و ملت؛ هم دلی و هم زبانی' را به نمایش گذاشت، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید روز یکشنبه مهمان مردم کردستان بود.

2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =