احتمال ارائه لیست "یکتا" برای انتخابات در صورت فعالیت به‌عنوان تشکل سیاسی

تسنیم نوشت:

سیدمحمد حسینی عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا ، درباره آخرین فعالیت‌ تشکل متبوعش اظهار داشت: جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) هنوز به این جمع‌بندی نرسیده است که کار حزبی و سیاسی انجام دهد یا لیستی برای انتخابات مجلس را ارائه دهد؛ ولی ممکن است در آینده به این نتیجه برسد و اگر ضرورت داشته باشد در انتخابات به‌نوعی نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: اگر روال قانونی جبهه یکتا طی شود و به‌عنوان یک تشکل سیاسی بخواهد فعالیت کند، به‌سمت و سوی ارائه لیست برای انتخابات مجلس خواهد رفت؛ ولی اگر صرفاً به‌عنوان جبهه گفتمانی باشد، بیشتر برای حضور هرچه بهتر مردم در انتخابات و تبیین ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح اقدام خواهد کرد.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا خاطرنشان کرد: جبهه یکتا هنوز به این جمع‌بندی نرسیده است که به‌عنوان حزب سیاسی فعالیت کند و فعلاً در حد جبهه گفتمانی هستیم.

حسینی از آغاز فعالیت جبهه یکتا در استان‌ها خبر داد و یادآور شد: زمینه سازی صورت می‌گیرد که در استان‌ها، افراد علاقه‌مند به فعالیت با این جبهه بتوانند با اعضای هیئت مؤسس ارتباط برقرار کنند و برای این منظور فعالیت‌های استانی جبهه یکتا شکل خواهد گرفت.

17215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =