مهر نوشت:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرد و خاک در مناطق شرق و غرب و افزایش تدریجی دما در بیشتر نقاط کشور خبر داد.

احد وظیفه افزود: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان کرمان، هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد محلی پیش بینی می شود.

به گفته وی، همچنین امشب در برخی نواحی استان فارس و روزهای دوشنبه و سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد محلی رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم خواهد داشت و امروز در شمال سیستان و بلوچستان، در منطقه زابل، با طوفان گرد و خاک همراه خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور وزش باد و پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا و دید افقی دور از انتظار نیست.

وی افزود: طی سه روز آینده دمای هوا در غالب مناطق کشور افزایش تدریجی خواهد داشت.

وی یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت همانند امروز به ترتیب ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    4 0
    از خراسان که اسمی نبرد مثل اینکه اینطرف در امانه.این ریزگرد و اینجور مسائل زیاد سابه نداشت یهو چی شده؟