روزنامه کیهان، نیمی از مطالب ستون با خوانندگانش را به موضوع توافق هسته ای وین اختصاص داده است.

در یکی از این نظرات با اشاره به سفر آتی وزیر خارجه فرانسه به ایران،آمده است:ورود وزیر خارجه فرانسه به عنوان جنایتکار جنگی به کشورمان دهن‌کجی به خانواده بیماران هموفیلی است.اینجا را ببینید.

منابع ارزی آزاد شده پس از توافق هسته ای چگونه هزینه می شود؟

این روزها درباره میزان اموال بلوکه شده ایران در خارج از کشور، نحوه بازگرداندن و هزینه آن، اظهارنظرهای متفاوتی می شود.اینجارا ببینید.

در روزهای اخیر شایعه ای در حال دست به دست شدن بود که حکایت از بازداشت شدن اسفندیار رحیم مشایی داشت.اینجا را ببینید

"سید حسین مرعشی" در دیدار با جمعی از اصلاح‌طلبان کرمان و راور با بیان اینکه این روزها آثار بسیار مهمی از سیاست‌های درست و انتخاب صحیح مردم در انتخابات 92 ظاهر شده است.اینجا را ببینید.

محمدرضا عارف گفت: عده‌ای اصلاح‌طلبان را با عناوین مختلف از جمله "رد صلاحیت" تهدید می کنند و اصرار دارند در انتخابات شرکت نکنیم اما اصلاح‌طلبان با تهدیدهای اینچنینی عقب‌نشینی نمی‌کنند.اینجا را ببینید.

پیام اینستاگرامی رحمانی فضلی به مردم کردستان

وزیر کشور در آستانه سفر دولت به استان کردستان در صفحه اینستاگرام خود پیامی را خطاب به مردم این استان نوشت.اینجا را ببینید.

سه محور مورد تاکید رییس جمهور در 19 سفر استانی

روحانی فردا عازم کردستان می شود تا همزمان با دو سالگی تشکیل دولت تدبیر و امید در بیستمین سفر استانی خود به غرب کشور سفر کند. این، اولین سفر استانی رییس جمهور بعد از توافق هسته ای خواهد بود.اینجا را ببینید.

قائم‌مقام حزب پایداری با بیان اینکه برخی شیاطین هستند که نمی‌خواهند بگذارند اصولگرایان به وحدت برسند، اظهار داشت: ضرورت دارد برای اینکه اصولگرایان به هدفشان که اجرای احکام الهی و شریعت اسلامی است برسند دست در دست هم باشند.اینجا را ببینید.

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)گفت: در منطقه فردو محدوده‌ای بیش از ۲۰۰ مایل را رصد می‌کنیم و اگر حرکتی از دشمن سر بزند آسمان کشور آن‌ها را آتشفشان خواهیم کرد.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =