مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با حضور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، در این مراسم کاووس محمودی بعنوان مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه معرفی و از خدمات عادل شفیعی مدیرعامل پیشین این جمعیت تقدیر شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم گفت: وحدت و یکپارچگی از جمله مسائلی است که باید در جمعیت هلال احمر کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

دکتر حسن ابوالقاسم گرجی ادامه داد: جمعیت هلال احمر کرمانشاه در ارزیابی های بیرونی و درونی تاکنون جزو استانهای برتر در سطح کشور بوده است.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یکی از استان هایی است که از لحاظ امداد و نجات صاحب نیروهای عملیاتی متخصص و پرقدرت است.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیز گفت: نخستین گام برای ارتقا جایگاه جمعیت هلال احمر کرمانشاه به وجود آوردن ارتباطات اجتماعی خوب و صمیمی و همبستگی است.

کاووس محمودی اظهار کرد: تلاش در جهت آباد کردن جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه منوط بر همت و تلاش همکاران است.

محمودی با بیان اینکه نخستین گام برای ارتقاء جایگاه جمعیت هلال احمر کرمانشاه برنامه ریزی است، عنوان کرد: در این برنامه امداد و نجات باید در اولویت اول قرار داشته باشد و سپس حوزه‌های بهداشت و درمان، توانبخشی، جوانان و داوطلبان باتوجه به شرح وظایف باید انجام وظیفه کنند.

وی عنوان کرد: ورودی جمعیت هلال احمر جوانان هستند که اگر حوزه جوانان قوی باشد نیروهای امدادونجات خوبی هم خواهیم داشت.

محمودی با اشاره به اینکه حوزه داوطلبان یک حوزه مهم و خاص است، خاطرنشان کرد: هویت بخشی به حوزه داوطلبان و مشخص کردن جایگاه اعضاء داوطلبان با توجه به استفاده از توان توانمندان برای کمک به نیاز نیازمندان بسیار مهم و روری است.
مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیز در ادامه گفت: جمعیت هلال احمر کرمانشاه 165 هزار عضو دارد که اکثر آنان آموزش دیده‌ هستند.

عادل شفیعی در این مراسم به اختصار به مهمترین اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه پرداخت واظهار کرد: از مهمترین سرمایه و اقدامات انجام شده در این استان جذب 165 هزار نیرو داوطلب، امدادگر و نجاتگر، جوان است.

وی تصریح کرد: تشکیل تیم های عملیاتی و تکمیل تجهیزات عملیاتی در پایگاه ها و انبارهای امدادی برای پیشرفت و حضور به موقع نیروهای عملیاتی در صحنه حوادث بسیار تاثیر گذار بوده است.

مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمرکرمانشاه در خصوص آمادگی امدادگران و نجاتگران این استان عنوان کرد: برگزاری مانورهای متعدد به خصوص دو مانور بزرگ مدیرت بحران در بافت فرسوده شهری و شهرک حکیم کرمانشاه باعث شد که آمادگی نیروهای عملیاتی ارتقای چشمگیری داشته باشد.

شفیعی با عنوان اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه دارای 150 خانه داوطلب است، عنوان کرد: به همت این خانه های داوطلب 18 هزار واحد خون به بیماران نیازمندان اهدا و 40 هزار کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اعزام و نیازمندان از این خدمات بهره مند شده اند.

وی خاطر نشان کرد: 17 تیم بهداشت درمان اضطراری BHCU در حال انجام فعالیت هستند که تاکنون 22 هزار نفر از خدمات بهداشتی درمانی بهره مند شده اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =