علی جنتی درکنفرانس بین‌المللی مبارزه با تروریسم: هدف تفکر تکفیری، مخدوش کردن چهره اعتدالی اسلام است

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در کنفرانس رسانه‌ای بین‌المللی مبارزه با تروریسم تکفیری در دمشق از حمایت های ایران برای مقابله با حق و جلوگیری از گسترش تروریسم تکفیری سخن گفت.

کنفرانس رسانه‌ای بین‌المللی مبارزه با تروریسم تکفیری با مشارکت حدود ۱۳۰ شخصیت رسانه ای سوری، عربی و خارجی از روسیه، ایران، کوبا، اسپانیا، چین، ترکیه، افغانستان، پاکستان، مصر، لبنان، عراق، الجزایر، مغرب، بحرین، اردن، سودان، عربستان، تونس، قبرس، انگلیس، آلمان و کویت دیروز برگزارشد.

«علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران طی سخنانی در این کنفرانس گفت: جمهوری اسلامی ایران در کنار سوری‌ها قرار دارد زیرا ایران همیشه در کنار حق قرار می‌گیرد.

وی تروریسم تکفیری را چالش جدی خط اعتدالی اسلام راستین دانست که هدفش مخدوش کردن چهره حق است. وی با اشاره به اینکه "ما امروز شاهد گسترش تفکر تکفیری با حمایت و بودجه غرب هستیم" گفت: منطقه ما محور مقاومت در مبارزه با تفکر صهیونیستی به شمار می‌رود.

همچنین «عمران زعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت : دولت سوریه با تکیه بر نگاهی منطقی، عقلانی و حکیمانه، نگاه مثبتی نسبت به طرح روسیه برای ایجاد ائتلاف منطقه ای مبارزه علیه تروریسم دارد و مردم، ارتش و دولت سوریه با وجود همه سختیها و جانفشانی ها، برای دفاع از وجود خود در برابر تروریست های تکفیری ایستاده اند.

6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =