اتمام بررسی طرح رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان نظام تا ۲ ماه آینده

تسنیم نوشت:

حجت‌‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به بررسی طرح "رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام" اظهار داشت: طرح "رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام" در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی درباره زمان اتمام بررسی طرح "رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام" در مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: سعی می‌کنیم در یکی دو جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نهایی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که با توجه به اتمام سیاست‌های کلی محیط زیست در جلسه این هفته مجمع، آیا طرح "رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام" در دستور کار قرار می‌گیرد؟ ادامه داد: انشاءالله بعد از آن وارد بررسی طرح "رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام" می‌شویم.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا طرح "رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام" در یکی دو جلسه آینده تمام می‌شود، گفت: امیدواریم تمام شود.

وی با بیان اینکه جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود، در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد طرح رسیدگی به دارایی مسئولان در مجمع تشخیص نهایی شود، یادآور شد: بله.

به گزارش تسنیم، طرح "رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام" پس از تصویب در 17 اردیبهشت‌ماه 91 و دو دوره مجلس هشتم، به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار شد و پس از گذشت بیش از 3 سال در مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =