قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جهان :مسئولین هیچگونه حمایتی نکردند/ تمامی هزینه ها را شخصی پرداخت کرده ام

سید امیر حسین میربابا شاهی که موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی کشتی ساحلی رومانی گردید در مراسمی که به همت بخش خصوصی برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفت و از عدم حمایت مسئولین ذیربط گلایه نمود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، سید امیر حسین میربابا شاهی در مسابقات جهانی کشتی ساحلی که در کشور رومانی برگزار شد در وزن 85+ کیلوگرم به افتخار کسب مدال طلا نائل گردید و به این مناسبت مراسم تجلیل این قهرمان افتخار آفرین گیلان زمین به همت بخش خصوصی و در کافه ناخدا رشت که با نیت تجلیل و گردهمایی هنرمندان ، ورزشکاران ، فرهیختگان و مفاخر کشور تاسیس گردیده است برگزار شد.
دکتر اسماعیل عرب ، بانی این مراسم ضمن تجلیل از سید امیر حسین میربابا شاهی قهرمان کشتی ساحلی جهان ، این عزیزان را افتخار هر ایرانی دانسته و افزودند: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین الملی توسط قهرمانان گیلانی و روحیه اخلاقی و پهلوانی آنان زمینه ی الگو سازی مناسب برای جوانان را فراهم می سازد که باید از پتانسیل موجود بهره برد و تمامی کسانی که می توانند در معرفی و تجلیل این افتخار آفرینان نقشی ایفا نمایند در این زمینه کوشا باشند.
وی ادامه داد : جوانان ایرانی با الگو پذیری از قهرمانان خودساخته غربی از هویت ایرانی - اسلامی فاصله گرفته اند و ما مقصر هستیم که نتوانستیم قهرمانان حقیقی را به آنان معرفی نماییم .
ناخدا یکم دکتر اسماعیل عرب که در خانواده ای ورزشکار و همچنین علمی پا به عرصه وجود نهاد و در سالهای متمادی به عنوان پزشک نمونه کشوری معرفی گردیده است و در حال حاضر ریاست بیمارستان ولیعصر رشت را نیز عهده دار می باشد ابراز امیدواری کرد با معرفی صحیح ارزش های خود شاهد کاهش معضلات اجتماعی باشیم .
سید امیرحسین میربابا شاهی قهرمان کشتی ساحلی جهان ضمن تشکر از بانیان این مراسم و جناب دکتر عرب از فعالیت های خود در رشته ورزشی کشتی گفت: از 9 ساگی کشتی را در رحیم آباد آغاز نمودم ، سپس به رودسر رفته و فعالیت حرفه ای خود را ادامه دادم و نزدیک به 2 سال است که در رشت تمرینات فشرده خود را جهت آماده سازی مسابقات جهانی زیر نظر استاد حسین محمد زاده دنبال نمودم که منجر به قهرمانی و کسب مدال طلای مسابقات جهانی کشتی ساحلی رومانی گردید و آن را مدیون زحمات استادم هستم.
وی درباب تفاوت کشتی ساحلی و آزاد افزود: مسابقات کشتی ساحلی در ماسه انجام می شود و یک تایم 3 دقیقه ای از کشتی آزاد کمتر است و به غیر از دست هرجای بدن با زمین تماس داشته باشد امتیاز دارد و هر ورزشکار که به امتیاز 3 برسد مسابقه به اتمام می رسد.
میر باباشاهی هزینه تمرینات قهرمانی را بسیار بالا دانست و از عدم حمایت مسئولین ذیربط گلایه کرد و اشاره نمود: تمامی هزینه ها را به صورت شخصی تامین و پرداخت می نمایم و هیچ نهادی در استان مساعدت و همراهی نمی کند وی افزود: حتی بعد از بازگشت به کشور هیچگونه مراسم استقبال و تجلیلی از وی صورت نپذیرفته است.
این قهرمان جهان از مسئولین درخواست نمود که به مسائل و مشکلات ورزشکاران حرفه ای که پرچم کشور را در سراسر جهان برافراشته نگه می دارند رسیدگی نمایند که موجب دلسرد شدن آنان نگردد و عاقبت به خیر شوند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =