دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری عادلانه ترین سخن در مورد توافق هسته ای را سخنان رئیس جمهور درباره تشبیه برد ۳ بر دو دانست.

به گزارش خبرآنلاين، محمدرضا باهنر که در اجلاس دبیران حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت، افزود: اگر کسی تصور کند ما سه بر صفر پیروز شده ایم و یا اینکه مملکت بر باد رفته است هر دوی این تحلیل ها اشتباه است.  وي ادامه داد: مساله هسته ای را نباید تخریب کنیم هر چند ممکن است انتقاداتی وجود داشته باشد اما تخریب کار تیم مذاکره کننده ظلم به آنها است. دولت می خواهد از مصاف هسته ای که بیرون آمده بیشترین استفاده را کند .

گزيده سخنان وي را به نقل از پايگاه اطلاع رساني حزب موتلفه اسلامي بخوانيد:

  • راهی جز وحدت و همدلی اصولگرایان براي انتخابات آينده وجود ندارد. جریان های مختلف اصولگرایی به این جمع بندی رسیده اند که در این دوره از انتخابات با توجه به فضای کشور چاره ای جز وحدت و همدلی و همراه شدن با هم ندارند. سیاست راهبردی جبهه پیروان خط امام و رهبری و تشکل های عضو آن این است که مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد هر چند یک نفر از ما نیز در مجلس حضور نداشته باشد.
  • جامعتین تلاش های بسیار خوبی انجام داده اند و جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز به جامعتین برای انتخابات مجلس خبرگان کمک خواهد کرد .
  • برخی ها خواب های آشفته ای برای مجلس خبرگان دیده اند و به دنبال تعبیرآن هستند تا بتوانند اقلیتی را به مجلس خبرگان وارد کنند و از آنجا ساز نا کوکی را علیه نظام بزنند که ما امیدواریم خواب آنها تعبیر نشود.
  • اگر مجلس، مجلس کارآمدی نباشد و تصمیمات غلطی بگیرد هزینه زیادی دارد.
  • در سه دوره قبلی انتخابات مجلس اصلاح طلبان فرصت خودنمایی و روحیه و انرژی نداشتند و رقابت میان اصولگرایان بود. اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس آینده تردیدی نیست که جدی و قوی کار خواهند کرد و وارد انتخابات می شوند و این نقطه تهدیدی است زیرا سیاستهای راهبردی تنظیم کرده اند. رفتار اصلاح طلبان نسبت به گذشته عوض شده اما اعتقادات آنها عوض نشده است. وحدت و انسجام و همدلی توصیه های کلی آنها برای انتخابات است و در دستشان منشورهایی دارند که مورد به مورد در حال کار کردن هستند که اصولگرایان با همدلی و وحدت باید مراقب باشند.
  • 2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =