تریبون این هفته نماز جمعه پایتخت، همچون هفته گذشته به موضوع توافق هسته ای وین اختصاص داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اهمیت حفظ وحدت پس از جمع بندی مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: نقدها باید سازنده، دلسوزانه و منصفانه باشد و به دور از هرگونه توهین و تهمت مطرح شود.

وي با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و حکمت نهفته در این تشکر گفت: تیم مذاکره کننده قدر خود را بداند و به منتقدین اجازه دهد تا در فضای دوستانه و خالصانه انتقادات خود را مطرح کنند و امروز که شورای عالی امنیت ملی از جانب مجلس عهده دار امانت است در متن جمع بندی مذاکرات دقت کند و چاره جویی و مقاومت لازم صورت گیرد.

صديقي ادامه داد: این توافق عده‌ای را بر آن داشت تا هویت استکباری دشمنان را از یاد ببرند و چهره کریه آمریکا را بزک کنند که رهبری با صراحت و شفافیت فرمودند دیدگاه‌های ما 180 درجه با نظرات آمریکا متفاوت است.  وي با اشاره به رجزخوانی‌های آمریکایی‌ها پس از جمع بندی مذاکرات هسته‌ای عنوان داشت: شتاب زدگی، دستاچگی و تحریک روحیه‌ها پس از جمع بندی مذاکرات صحیح نیست و باید گام به گام و با درنظر گرفتن دور اندیشی مسائل را بررسی کنیم. ملت ایران همچون 36 سال گذشته در مقابل استکبار ایستادگی خواهد کرد و آمریکا خواب تسلیم شدن ملت را به گور خواهد برد.

2727

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =