ایسنا نوشت:

‌نماینده آبادان گفت: از فرهنگیان انتظار داریم مطالبات خود که بعضا به حق است را از مسیر قانونی خود پیگیری کنند.

 

 

سیدحسن دهدشتی  با اشاره به تجمع تعدادی از معلمان در مقابل مجلس اظهار کرد: روز چهارشنبه با خبر شدیم که تعدادی از معلمان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

 

وی گفت: نمایندگان این موضوع را پیگیری خواهند کرد و نمایندگان و کمیسیون​های تخصصی در خصوص این اتفاق جلسه​ای برگزار کردند و در پایان جلسه مجلس نیز تذکری در مورد این موضوع داده شد.

 

وی ادامه ​داد: از سوی دیگر از فرهنگیان انتظار داریم مطالبات خود که بعضا به حق است را از مسیر قانونی خود پیگیری کنند؛ کما این که در این مدت تمام نمایندگان مجلس نسبت به مطالبات فرهنگیان حساس بوده و در حالی پیگیری آن هستند.

 

دهدشتی گفت: لازم است معلمان و فرهنگیان مطالبات خود را از طریق قانونی منعکس و پیگیری کنند تا رسانه​های بیگانه و دشمنان فرصت سوء استفاده نداشته باشند و مجلس به طور کامل از این معلمان حمایت می​کند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    51 2
    سلام برای تحقیر شدن معلمان متاسفم...
  • ولی A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    57 4
    فرهنگیان عزیز چند بار تجمع صنفی داشته اند ولیکن تا کنون هیچ اقدام موثری برای انان انجام نگرفته و فرهنگیان عزیز خواستار همسان سازی حقوق خود با سایر کارکنان دولت هستند نه چیز دیگر ولیکن متاسفانه مسئولین وزارت آموزش و پرورش تمام خواست های فرهنگیان در اجرای طرح رتبه ئبندی خلاصه کرده اند