توافق هسته ای وین و حواشی پس از آن، همچنان از پربیننده ترین اخبار روز به شمار می روند.

از جمله خبر ديدار شب گذشته رئیس جمهور  با اعضای تیم مذاکره کننده و خانواده هایشان. حجت الاسلام روحانی در پایان این دیدار یک جلد کلام الله مجید به اعضای تیم مذاکره کننده هدیه داد.اینجا را ببینید.

روزنامه قانون در صفحات طنز خود تصاویری از حضور وزیر امورخارجه در جلسه روز سه شنبه مجلس با زیرنویس های طنز منتشر کرد.اینجارا ببینید.

روزنامه مردم سالاری در یادداشتی با عنوان «صداو‌سیما، دلدادگی و توافق هسته‌ای» نوشت: شبي که قرار بود توافق هسته‌اي ايران و 1+5 اعلام شود صدا‌وسيما ويژه برنامه اي چند ساعته داشت تا به وظيفه اطلاع‌رساني خود عمل کند و بيش‌از اين مردم اخبار مربوط به مذاکرات بين‌المللي کشورشان را از رسانه‌هاي ديگران پيگيري نکنند‌.اینجا را ببینید.

بی بی سی روی دکه 

روزنامه جوان چهار عکس از مجری های شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی را در عکس یک صفحه نخست خود منتشر کرد.اینجا را ببینید.

صبح امروز رییس جمهور در همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت سخنرانی کرد. این سخنرانی مستقیما از شبکه خبر صداوسیما پخش شد.

رئیس جمهورسپس گريزي به سايت ها و روزنامه هاي منتقد دولت و رسانه ملي زد و ادامه داد: اجراي سلامت، از بداخلاقی ها در سایت ها و برخی روزنامه ها که انشالله در صداوسیما نیست، آغاز می شود!اینجا را ببینید.


همسر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همسر حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور در همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت حضور داشتند. اینجا را ببینید.

بازگشت مدیر معزول با حکم استاندار

رجب ملایی رییسی فرماندار سابق شهرستان بابل که پس از حضور جنجالي در میتینگ سیاسی هواداران دولت گذشته با حضور احمدی نژاد در بابل, عزل شده بود ,بار ديگر و بدون اطلاع رسانی قبلی ,صبح ديروز به سمت مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران منصوب شد.اینجا را ببینید.


محمود احمدي‌نژاد، ركورددار سفر در دوران رياست‌جمهوري خود، در حال ثبت اين ركورد در سال‌هاي پس از اين دوران است. رييس دولت گذشته همچنان سفر مي‌كند تا سفرهاي استاني كه در دولت‌هاي نهم و دهم در چند مرتبه تكرار شد بار ديگر انجام شود.اینجا را ببینید.


در پی تجمع روز گذشته جمعی از فرهنگیان در مقابل مجلس، برخی از آنها بازداشت شده بودند که شب گذشته آزاد شدند.اینجا را ببینید.

/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =