لاریجانی: بهزیستی برای جذب مشارکت های مردمی بستر سازی کند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بهزیستی برای جذب مشارکت های مردمی بستر سازی کند.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی روز پنجشنبه در بازدید از شیرخوارگاه صدف قم با اشاره به اینکه مردم خیر از کمک به افراد نیازمند دریغ نمی کنند، اظهار داشت: مردم برای کمک کردن به افراد نیازمند علاقمند هستند، از این رو بهزیستی می تواند با استفاده از این ظرفیت به جذب مشارکت های مردمی بپردازد.

وی افزود: کمک های مردمی باید به دست افراد حقیقی نیازمند برسد تا بتواند بخشی از نیازهای آنان را مرتفع سازد.

لاریجانی ادامه داد: رونق حضور مردم خدوم و خیر به اقشار نیازمند باعث پایداری جامعه و همبستگی ملی در کشور می شود، چراکه مردم خود را در حل مشکلات یکدیگر شریک می کنند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مسائل بهزیستی را مورد اهتمام قرار می دهد، گفت: در تدوین سیاست های برنامه ششم توسعه، مسائل بهزیستی با حساسیت پیگیری می شود و این اقدام را جزء وظایف خود می دانیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: در صورت نیاز، هزینه های بهزیستی را از منابع مختلف تامین خواهیم کرد تا بتوانیم در رفع مشکلات مددجویان و معلولین بهزیستی سهیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه لحظات کاری پرسنل بهزیستی عبادت است گفت: نیروهای بهزیستی با ذوق و عشق ورزی به اقشار مختلف زیر پوشش این سازمان خدمات ارایه می کنند که ما نیز از این افراد صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.

لاریجانی افزود: رویکرد بهزیستی عاقلانه است و خدماتشان به مددجویان مصادیق حمایتی دارد.

شیرخوارگاه صدف قم از 25 نفر از کودکان زیر سه سال و خانه موقت از دختران و پسران بی سرپرست، بدسرپرست و معلول چهار تا 12 سال نگهداری می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =