تسنیم نوشت:

ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی"برنامه جامع اقدام مشترک" در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: قرار است اعضای کمیسیون ویژه بررسی "برجام" هفته آینده در صحن علنی مجلس انتخاب شوند.

وی افزود: قرار است 15 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون ویژه بررسی "برجام" حضور داشته باشند.

همچنین، محمدحسین فرهنگی یکی دیگر از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس گفت: قرار است هفته آینده هر کدام از نمایندگان مجلس که برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی "برجام" تمایل دارند، می‌توانند کاندیدا شدند.

وی افزود: پس از مشخص شدن تعداد کاندیداها، 15 نفر با رأی اکثریت نمایندگان مردم در خانه ملت برای عضویت در این کمیسیون بررسی برجام انتخاب خواهند شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون ویژه بررسی "برجام" نیز پس از انتخاب اعضا در جلسه‌ نخست این کمیسیون انتخاب می‌شوند.

2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بین الملل A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    حتما رسایی و کوچک زاده و بذرپاش و کل پایدارچی ها کاندیدان.کسایی باید کاندیدا بشن که زبون بلد باشند.حداقل سواد بین المل داشته باشند و کمی هم از روابط بین الملل بفهمند و اشنایی با قطنامه ها و چارت سازمانی سازمان و شورای امنیت داشته باشند.نه انهایی که قبول داشتند قطنامه های سازمان ملل کاغذ پارست و الان که نوشته شده دارند خودشون میکشند که باید قطنامه سفت و محکم ببندیم که یه وقت طرف مقابل بازی درنیاره.کسایی که تکلیفشون فقط اختلاف و دوبهم زنیه که نباید قاضی بشن.