آیت الله مکارم شیرازی گفت: من نمی‌گویم که این توافق ضعفی ندارد، ممکن است ضعف‌ها و مشکلاتی نیز داشته باشد، اما درد بی‌درمانی نیست که بر‌طرف نشود و افراد متفکر باید ضعف‌ها را دیده و راه‌ و چاره برون‌رفت از آن را پیدا کنند.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید، چهارشنبه شب در دیدار اقشار مختلف مردم و روحانیان در سومین حرم اهل بیت(ع) شاه‌چراغ با اشاره به ضرورت وحدت و هم‌دلی میان مردم و مسؤولان گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که باید وحدت میان مردم و مسؤولان بیش از هر زمان دیگری حفظ شود.وی در ادامه افزود: پس از 22 ماه توافقی ایجاد شده اما دشمنان ما از هر گوشه‌ای به دنبال دبه کردن هستند، کار دشمن، دشمنی کردن است و آنها به هیچ وجه از کار خود دست بر نخواهند داشت، از این رو تنها راه مقابله با آنان ایجاد وحدت و هم‌دلی است.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: من نمی‌گویم که این توافق ضعفی ندارد، ممکن است ضعف‌ها و مشکلاتی نیز داشته باشد، اما درد بی‌درمانی نیست که بر‌طرف نشود و افراد متفکر باید ضعف‌ها را دیده و راه‌ و چاره برون‌رفت از آن را پیدا کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان نیز باید مراقب باشند که با رفتار خود اتحاد را از بین نبرند و این‌گونه نباشد که اگر شخصی مسؤولیتی قبول کرد تمام هم‌حزبی‌های خود را به سرکار بیاورد و افراد کاردان و با لیاقت گذشته را بیکار کند، ملاک مسؤولیت دادن به افراد باید شایستگی و لیاقت باشد.

1727213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفری IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    ظاهرا ما فراموش کرده ایم که وقتی اقای خرازی وزیر خارجه وقت اقای خاتمی با جک استراو وزیر خارجه انگلیس تماس گرفت که تعداد 5 عدد دستگاه غنی سازی برای کارهای اموزشی راه اندازی شود ایشان مخالفت کردند. باید بدانیم همین کلام را هم امریکائی ها هم می گویند که ضعف توافق درد لا علاج نیست بلکه ما راه های دیگری داریم که این ورق پاره را با فشار بیشتری بر ایران تحمیل کند.