کمیته استیناف رای خود را درباره تجدید نظرخواهی ویژه باشگاه راه آهن اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حكم این كمیته، باشگاه راه آهن در لیگ برتر ماندگار شد و پیكان به لیگ دسته اول سقوط كرد. واكنش ها به این رای را می خوانید:
رحیمی مدیرعامل راه‌آهن - خبرگزاری تسنیم: دیگر نیازی نیست که من چیزی بگویم و در رأی همه چیز مشخص است. خوشبختانه رأی صادر شد و همه حرف‌ها و قوانین در این رأی وجود دارد.
صالحی رئیس كمیته استیناف - خبرگزاری تسنیم: با توجه به اینکه رسیدگی به این پرونده با گزارش سازمان لیگ استارت خورد، امروز سازمان لیگ براساس پاسخ استعلام‌هایی که از فدراسیون فوتبال ترکیه گرفته شد، گزارش خود را پس گرفت. بنابراین دیگر دلیل نداشت به روند رسیدگی آن ادامه بدهیم و به همین دلیل پرونده را بستیم. بر همین اساس و با توجه به اینکه سازمان لیگ گزارش خود را پس گرفته است، رای این پرونده همان رای کمیته انضباطی بوده و اعتراض باشگاه پیکان نیز مبنای قانونی ندارد.
شیعی مدیرعامل پیكان - خبرگزاری فارس: ما فردا و یا نهایتاً شنبه جلسه اضطراری هیأت‌مدیره را درخصوص رأی فدراسیون فوتبال برگزار خواهیم کرد و درمورد این مسئله تصمیم لازم را می‌گیریم. از حق خودمان کوتاه نخواهیم آمد و پس از اینکه مشورت‌های لازم صورت گرفت اقدامات اجرایی را انجام می‌دهیم. مردم خودشان بهترین قاضی هستند و افکار عمومی درمورد این مسائل بهترین قضاوت را انجام می‌دهد. حضور سومین تیم اصفهانی را به سازمان لیگ تبریک می‌گوییم. راه‌آهن اصفهان توانست به لیگ برتر بیاید و ما هم به تمام مسئولان تبریک می‌گوییم. همانطور که کفاشیان به همه مسائل می‌خندد ما هم از او یاد گرفته‌ایم که تنها به این رأی و مصاحبه‌اش بخندیم. همان خنده‌هایی را خواهیم کرد که کفاشیان انجام داده آن هم برای کسانی که چنین بلایی را بر سر فوتبال آوردند.
بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ - خبرگزاری فارس: در این مورد نظر خاصی ندارم. ما مجری هستیم و آرایی که صادر شده است را اجرا می‌کنیم، البته باید عنوان کنم که بیش‌تر از هر چیزی مهم این بود که تکلیف 16 تیم برتر روشن شد، ضمن اینکه تکلیف سازمان لیگ نیز مشخص شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =