ایرنا نوشت:

 وزیر اطلاعات با تاکید بر حرکت تمامی جریانهای سیاسی در جهت تقویت همدلی و وحدت در کشور اظهار داشت: ادبیات برخی جریانهای سیاسی باعث دو قطبی شدن جامعه می شود و این گونه حرکتها در تقابل با منویات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی در شورای اداری استان چهارمحال وبختیاری درشهرکرد افزود: همدلی و وحدت جریانهای سیاسی و اثرگذار کشور تحت لوای مقام معظم رهبری، سرعت حرکت کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت شتاب می بخشد و حرکتی که در تقابل با این رویکرد باشد به صلاح کشور نیست و باید از آن پرهیز شود.

وی با تاکید بر عبرت پذیری از افزون بر سه دهه تحولات کشور یادآور شد: رویکرد رسانه های خارجی به خصوص رسانه های بین المللی منطقه نسبت به ایران تغییر کرده و این تغییر نتیجه عقلانیت ایرانی در دستیابی به حقوق مسلم کشور در سایه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

 علوی با تاکید بر حاکم شدن فضای رقابتهای عاقلانه به جای دعواهای سیاسی و جناحی در کشور گفت: هر حرکتی از سوی جریانهای اصولگرا و اصلاح طلب که باعث تقویت نظام و افزایش جریانهای و شخصیتهای زیر چتر نظام شود در مسیر خدمت به کشور است.

وی تصریح کرد: در این راستا دولت تدبیر و امید با رویکرد خدمت و تلاش برای توسعه، اصل وحدت و همدلی را سرلوحه کار قرارداده و از ظرفیتهای تمامی جریانهای سیاسی کشور برای تقویت این رویکرد استفاده می کند.

وزیر اطلاعات یادآور شد: همدلی تمامی جریانهای موثر، باعث دلگرمی مردم به نظام شده و مشارکت آنان را در تصمیم سازی های مهم افزایش می دهد.

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =