سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت ایثارگران به دنبال وحدت است و روند رسیدن به وحدت به فضل الهی خوب پیش می رود.

لطف الله فروزنده در گفت و گو با خبرآنلاین درباره لیست بندی اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: جمعیت ایثارگران درباره انتخابات مجلس جلساتی را برگزار کرده است و  در این جلسات به دنبال وحدت اصولگرایان است.

معاون پارلماني رئیس جمهور سابق با تاکید بر اینکه جمعیت ایثارگران لیست مجزا برای انتخابات مجلس منتشر نمی کند، تصریح کرد: وحدت حداکثری جزو برنامه ها و اهداف ماست که داریم به سمت آن حرکت می کنیم.

فروزنده با بیان اینکه  فعلا نمی شود درباره لیست مجزا صحبت کرد اما همه اصولگرایان باید لیست واحدی بدهند، گفت: جريان اصولگرايي با درس از گذشته در تلاش است که بتواند با ايجاد زمينه‌هاي لازم، موفقيت ديگري را در عرصه انتخابات به دست آورد و از اين رو تمام گروه‌ها و جريانات اين جناح بر ايجاد رويکرد مشترک و اقدامات هماهنگ در اين مسير متفق‌القول هستند.

وی تاکید کرد: بعد از انتخابات يازدهم رياست جمهوري و آسيبي که اصولگرايان به لحاظ اختلاف متحمل شدند يک مطالبه عمومي در بدنه اصولگرايي به وجود آمد و همه جريانات خواستند که به سمت وحدت پيش بروند و گام‌هاي جدي بردارند.

فروزنده در ادامه اشاره ای به عملکرد دولت یازدهم در حوزه داخلی داشت و گفت:  دولت با توجه به شرایطی که به وجود آمده باید تمام عزمش را جزم کند تا مشکلات مردم را حل کند و مشکلات مردم زمانی حل می شود که به توانمندی داخلی توجه شود، یعنی در چارچوب اقتصاد مقاومتی بر توانمندی داخلی باور داشته باشیم و بتوانیم زمینه مشارکت مردم در اقتصاد را فراهم کنیم. از تولید به طور جدی حمایت و با قاچاق و واردات به طور جدی مبارزه کنیم. همچنین باید صنایع کوچک را مورد حمایت قرار دهیم. طبیعتا اگر دولت به این موارد توجه کند می تواند مشکلات مردم را حل کند.

29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    2 1
    جان من سعی کنید برای یکبار هم که شده در زندگی اتان راست بگید. همین چند وقت پیش بود که رییس اتان گفت نمی خواهیم در انتخابات شرکت کنیم.