پس از پذیرش استانداری افشانی برای استان فارس از سوی هیات دولت، شب گذشته مراسم معارفه وی با حضور وزیر کشور در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاين، عبدالرضا رحمانی فضلی در اين مراسم، انتخاب استاندار فارس را بر اساس شاخص های هماهنگی با دولت، مشی اعتدال، تجربه مناسب، کار جمعی و شناخت کامل منطقه دانست و گفت: بنای ما در این انتخاب بر مصلحت و خیراندیشی بوده است.

نمايندگان استان فارس هفته گذشته در اعتراض به انتخاب استاندار جديد اين استان، استعفاي دسته جمعي داده و حتي طرح استيضاح رحماني فضلي را تهيه کردند. وزیر کشور هم در مراسم معارفه افشاني با بیان این که پافشاری نمایندگان استان فارس از سر دلسوزی و خیرخواهی بوده است، گفت: طبیعی است که نمایندگان مجلس نیز به فکر استانشان باشند. استان فارس دارای سابقه‌ای بسیار زیاد و تاثیرگذار در کشور بوده؛ به همین دلیل انتخاب استاندار نیز باید با دقت خاصی انجام می‌شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، رحماني فضلي ادامه داد: زمانی که سوابق استاندار جدید را مطالعه کردم، شاخصه‌های مورد نیاز را در وی یافتم و پس از استعلام و تایید رییس جمهور وی به عنوان استاندار جدید معرفی شد.

وزیر کشور با بیان اینکه رضایت مردم محور فعالیت های ما در کشور خواهد بود گفت: دولت تدبیر و امید برای برقراری عدالت، از بین بردن فقر و نابرابری و ایجاد حکومت علوی درکشور تلاش می کند لذا در این زمینه صادقانه به مردم خدمت می کنیم.

در این آیین سید محمد علی افشانی به عنوان استاندار فارس معرفی و از خدمات سید محمد احمدی استاندار قبلی فارس تقدیر شد.

/2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =