ایرنا نوشت:

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: افراطی گرایی یکی از جدی ترین تهدیدات منطقه بوده و ایران اسلامی آماده همکاری برای مقابله با این تهدیدات است.

به گزارش ایرنا، «زیگمار گابریل » معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان که در راس هیاتی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ظرفیت های همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و آلمان را گسترده خواند و ابراز امیدواری کرد مناسبات دو کشور در همه زمینه ها توسعه یابد.

ظریف با اشاره به تحولات در منطقه خاورمیانه ،خطر تروریسم و افراط گرایی در این منطقه را یکی از جدی ترین تهدیدات بر شمرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور با ثبات و قدرتمند در منطقه آماده همکاری برای مقابله با این تهدیدات است.

وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ،گسترش همکاری و تعامل با کشورهای همسایه را از اولویت های جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر اقتصاد و انرژی آلمان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران بر گسترش همکاری های دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی تاکید کرد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =