سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق تیم‌ملی به انتشار اخبار کذب مربوط به حضور و عدم حضورش در کادرفنی استقلال اهواز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بختیاری زاده که در روزهای گذشته نامش برای حضور روی نیمکت استقلال اهواز شنیده شده است، در این باره می‌ گوید: گفتم که قصد ندارم به استقلال اهواز بروم. البته مربیان استقلال اهواز لطف کردند و چند باری با من تماس گرفتند اما من به این تماس ها پاسخ ندادم چون نمی خواستم با این تیم همکاری کنم. همان طور که گفتم به نظرم صلاح نبود که امسال در خدمت این عزیزان باشم.
کاپیتان سابق تیم های صبا و استقلال‌خوزستان در ادامه می‌ گوید: متاسفانه یکی از منابع خبری با درج خبری کذب درباره من نوشته که حضور من در کادرفنی استقلال اهواز مورد تایید قرار نگرفته که این مساله کاملا دروغ است. امیدوارم سایتهای ورزشی و رسانه جایی برای صحبت کردن درباره فوتبال باشند و اگر هم انتقادی هست سازنده و فنی و درست باشد. اما متاسفانه برخی رسانه ها محلی برای تسویه حسابهای شخصی شده اند و عده ای از طریق رسانه ها با شخصیت آدم های فوتبالی بازی می کنند که این به سود فوتبال نیست. موضوع این بوده که من خودم نخواستم به استقلال اهواز بروم نه اینکه آنها من را نخواهند. متاسفانه این باشگاه هم هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده تا من فکر کنم ممکن است به دلیل اینکه به تماس ها پاسخ نداده ام، این حرف ها از طرف ایشان مطرح شده است. به هر حال من سال ها در این فوتبال هستم و همه خط و ربط های همدیگر را می‌ شناسیم.
بختیاری زاده در ادامه گفت: البته من به کادرفنی استقلال حق می دهم از من ناراحت باشند . ولی خطاب من به مردم شریف اهواز و خوزستان است؛ همان هایی که همیشه به من لطف داشته اند و مورد حمایتشان بوده ام.
وی ادامه داد : به دوستان شاغل در استقلال اهواز هم توصیه می‌ کنم روش خود را عوض کنند چون دوره سیاه بازی ، عوام فریبی و کلک زدن به مردم خیلی وقت است تمام شده.این شروع کار آنها در لیگ برتر است و بهترین سیاست این است که صادق باشیم .
این ستاره سابق استقلال در پایان حرفهایش هم گفت : من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌ کنم و امیدوارم همه چیز برای استقلال اهواز خوب پیش برود.ان شاءالله سال خوبی برای فوتبال خوزستان در پیش باشد .
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =